11 sfaturi pentru crearea paginilor Magento ce aduc conversii

Pentru un magazin online, paginile mai importante sunt cele ale produselor comercializate. Indiferent despre ce produse este vorba, acestea trebuie dispuse intr-o anumita maniera pentru a crea conversii si implicit vanzari.

Conform studiilor, peste 65% din cumparatorii online abandoneaza cosul de cumparaturi inainte de a finaliza comanda –  din ce motive este acest procent?

Specialistii in marketingul online au cateva sfaturi utile pentru a face fata concurentei online si pentru a genera conversii direct de pe pagina produselor magazinului online:

1. Titluri – un titlu de produs trebuie sa fie concis si descriptiv, care sa includa cel putin un cuvant cheie aferent produsului, pentru a-l diferentia de celelalte. De preferinta, pastreaza titlul sub 65 de caractere si nu este obligatoriu sa incluzi in titlu si numele brandului, din cauza limitarii de caractere. Includerea brandului in titlu este relevanta decat atunci cand acesta este deja unul foarte cunoscut pe piata si utilizatorii il vor folosi ca pe un cuvant cheie relevant.

2. Imagini – imaginile sunt primele lucruri pe care le focusam atunci cand vedem un produs. Astfel, imaginea trebuie sa reflecte cat mai multe calitati ale produsului, intr-o maniera profesionista, sa reflecte dimensiunea, forma si calitatea. Cel mai de efect produs este acela care este pus in actiune in imagine. De exemplu, daca vinzi rochii de seara, nu pune o imagine cu rochia pe umeras, ci pune o imagine cu o persoana imbracata cu acea rochie – impactul este cu mult mai mare.

3. Descrieri – descrierile convingatoare au un rol esentil in procesul de vanzare. Astfel, in descrierea produsului trebuie sa informezi, sa asiguri si sa motivezi potentialul client sa devina client. De exemplu, reliefarea beneficiilor produsului, succint, ajuta consumatorul sa identifice produsul cu nevoile sale. De asemenea, descrierea produsului trebuie sa contina si elemente precum cuvinte cheie, pret, informatii de livrare, metode de funtionalitate, intretinere, culoare, marime, disponibilitate si orice alte lucruri care ar putea influenta pozitiv decizia de cumparare.

4. Butoanele call-to-action – butoanele de tipul “comanda acum” trebuie sa fie vizibile si proeminente pe toate paginile produselor. De preferinta, sa fie intr-o culoare distinctiva de restul paginii si puse imediat langa sau sub produs.

5. Preturi – preturile influenteaza inevitabil decizia cumparatorului. Acestea trebuie sa fie vizibile, cu un font mult mai mare decat descrierea produsului si cu o culoare diferita.

6. Simplicitate – evita aglomerarea paginilor de produse; incearca sa creezi pagini cat mai rarefiate si simple cu putinta, reliefand doar elementele esentiale ale produsului.

7. Timpul de incarcare – paginile site-ului si implicit imaginile produselor trebuie sa se incarce cat mai repede. Consumatorii nu au rabdare sa astepte dupa paginile si continutul care se incarca greu si isi pierde increderea in website, abandonandu-l. Asadar, daca ai un magazin online care se incarca greu, ar fi bine sa faci revizuiri pentru a identitica problema – imagini prea mari, optimizare nepotrivita, probleme cu hostingul.

8. Increderea consumatorului – cea mai puternica metoda de promovare inca este review-ul consumatorului si recomandarea lui. Asadar, incearca sa aduni cat mai multe review-uri pozitive despre produsele comercializate si pune-le intr-un loc vizibil pentru prospectarea de noi clienti.

9. Costuri de livrare – un alt element ce tine de increderea consumatorului este modalitatea de livrare si costurile corect afisate pentru aceasta. Adesea, diferenta de consum dintre producatori poate fi transportul gratuit.

10. Promotii si oferte – de cele mai multe ori un produs se vinde atunci cand faci o promotie de nerefuzat. De exemplu, daca ai produse care urmeaza sa iasa din colectie sau care se apropie de termenul limita de valabilitate, poti face o reducere consistenta. Daca iti obisnuiesti clientii cu oferte constante, acestia vor reveni pentru urmatoarele.

11. Video – daca ai posibilitatea de a introduce video-uri in descrierea produsului, ai deja un mare avantaj. Aici, poti demonstra avantaje produsului, modul de utilizare, intrebari frecvente, review-uri ale clientilor care au folosit deja produsul.

Prin urmare, oportunitatile de vanzare ale unui produs sunt nelimitate atata timp cat ai imaginatia de a transforma capacitatile unui website in strategii de conversie. Desigur, serviciile de hosting au un alt aport in influentarea deciziei de cumprarare.

Sursa: Magento.com

 

 

Lasa un mesaj