3 motive pentru care afacerea ta online trebuie sa fie mobile responsive

A avea un website ce poate fi accesat de pe un dispozitiv mobil nu este un moft, ci o necesitate. Astfel, daca interesul tau, ca proprietar de website, este sa iti cresti profitul afacerii online, ai nevoie ca acesta sa fie accesibil de pe dispozitivele mobile, pentru a capta noi potentiali clienti. Iata care sunt cele mai importante 3 motive pentru care sa ai un website responsive:

Google si noul sau algoritm – In prezent, Google detine 90% din piata cautarilor online si in aprilie a anuntat modificarea algormitmului, prin care favorizeaza afisarea site-ului responsive. Astfel, daca un site care nu este accesibil de pe dispozitivele mobile si utilizatorul il va accesa de pe un mobil, ii va aparea un mesaj care il notifica ca site-ul nu este responsive. Prin urmare, daca 90% din utilizatori nu pot accesa site-ul, exista riscul sa pierzi un foarte mare potential trafic si concurenta sa castige clienti.

Conversie slaba – daca utilizatorilor nu le va placea site-ul ca nu poate fi accesat de pe orice dispozitiv, nu se vor reintoarce pentru a doua oara. Ca exemplu, un turist cauta pe internet un restaurant unde sa manance in orasul ce-l viziteaza, Procentul acestor utilizatori se ridica la 75%. Desigur, pe langa accesibilitatea pe un dispozitiv mobil, un website trebuie sa indeplineasca si alte criterii pentru a oferi o experienta cat mai placuta utilizatorilor: usurinta in navigare, pagini aerisite, text lizibil, design etc.

Ignorarea tehnologiei mobile inseamna ignorarea potentialilor clienti – tehnologia mobila aparent, pare un trend. Insa, conform studiilor de specialitate, acesta va tine si pe viitor, astfel ca, se preconizeaza ca pana in 2020 vor fi mai multe terminale mobile decat numarul populatiei la nivel global si peste 70% din utilizatori vor avea un smartphone.

In concluzie, daca ai o afacere mica online cu un buget redus, ar fi bine sa investesti acest buget cat mai eficient cu putinta, iar un factor eficient pentru captarea traficului si a potentialilor clienti este redesignul website-ului, pentru a-l face responsive si in tendintele actuale.

 

Lasa un mesaj