5 greșeli de evitat pentru email newsletters


Newsletterele au devenit de multă vreme o parte din strategia de marketing pentru orice afacere online. Ba mai mult, în ultimii ani s-au creat studii de receptare a newsetterelor, astfel încât au căpătat tot mai multă notorietate.

Pe de altă parte, majoritatea dintre noi primim emailuri de tip spam, astfel încât orice email cu conținut valoros tindem să-l catalogăm în primă instanță în email de tip spam. De asemenea, sunt încă companii sau firme care nu înțeleg cu adevarat importanța și valoarea unui newsetter și faptul că se pot câștiga mulți clienți prin această metodă de promovare.

Mulți proprietari de afaceri online sunt de părere că social media este suficientă pentru promovare. O părere greșită, întrucât trebuie adoptate toate metodele de promovare posibile care duc la captarea audienței și la convertirea acesteia în clienți.

Iată câteva greșeli de evitat atunci când trimiți un newsletter:

Dezabonare facilă

În primul rând, abonarea este voluntară, așadar dezabonarea la newletter trebuie să fie facilă și vizibilă. În fapt, rolul unui newletter este de a capta atenția potențialilor clienți. Dacă acest lucru nu prezintă interes pentru utilizator, nu mai este nicio cale de a-i capta atenția. Acea persoană doar se va enerva de fecare dată când va primi un email, dacă nu are posibilitaea de a se dezabona.

Fără spam

Listele cu adresele de email către care se trimit newsletterele trebuie să fie compuse exclusiv din abonati reali, care dpresc să primească notificări. Listele cu adrese de email cumpărate sunt trimiteri de tip spam, care doar vor crea un impact negativ asupra brandului. De asemenea, nu trimite newlettere prea des, 1-2 pe săptămână e mai mult decât suficient.

Include un buton proeminent de call-to-action

Atunci când trimiți un newletter, chiar dacă este subtil. intenția este de a vinde ceva. Introdu un buton vizibil in email care conduce la produsul pe care îl prezinți. Dacă nu vei introduce acel buton de acces pe site, utilizatorii, cel mai probabil, nu vor înțelege rolul newsletterului.

Conținut unic și scurt

Conținutul trebui să fie captivant și original. Captarea atenției este un atuu foarte greu de obținut, din lista de zeci de emailuri primite. Așadar, conținutul trebuie să fie foarte bun, subiectul emailului să fie captivant și atractiv. De asemenea, newsletterul nu trebuie să fie lung și să plictisească, trebuie să fie atât cât trebuie pentru a starni curiozitatea și a apăsa pe butonul call-to-action.

Mobile friendly

Asigură-te că emailul este lizibil pe dispozitivele mobile, mai ales dacă introduci și imagini în conținut. În zilele noastre, majoritatea utilizatorilor accesează emailul de pe telefoanele mobile. Dacă conținutul nu este ușor de citit, utulizatorul trebui să dea zoom, mai degrabă va șterge emailul decât să continue să-l citească.

În principiu, regulile unui newsletter sunt simple : trimite doar persoanelor interesate, care s-au înscris voluntar în lista de abonați pentru că acesta este deja un potențial client, iar conținutul trebuie să fie scurt, captivant, original și să aibă butonul de acțiune vizibil.


Lasa un mesaj