Ai nevoie de un copywriter pentru noul website?


Atunci cand iti doresti un website, indiferent ca este vorba de un hobby, o pasiune, un site de prezentare, un blog sau o afacere, urmezi cursul normal al lucrurilor: inregistrezi un domeniu, achizitionezi un pachet de hosting si apelezi la un webdesigner pentru a-ti crea site-ul. Insa asta nu e suficient. De ce? Pentru ca ai nevoie de continut.

De ce am nevoie de un specialist copywritter?

Ca sa atragi vizite, continutul site-ului trebuie sa fie calitativ. Pentru aceasta performanta, este nevoie, in primul rand, de acuratete gramaticala si literara. Pentru acest lucru este un copywriter. Pe langa corectitudinea limbii, rolul acestuia este de a crea texte persuasive si atractive, cu scopul de a genera cat mai multe vanzari si vizite.

Diferenta dintre fondatorul website-ului si copywriter este faptul ca cel din urma va sti sa scoata in evidenta calitatile si avantajele produsului si va inlatura efectele negative pe care acesta le-ar putea produce. Si totul, prin exprimare scrisa si texte care sa atraga atentia consumatorului.

Chiar daca pe parcurs capatati experienta cu propriul website, este recomandat a se apela la un specialist copywritter, cel putin la inceputul existentei website-ului, pentru a va crea o imagine impecabila in fata potentialilor clienti online.

Am nevoie de un copywritter chiar si dupa lansarea site-ului online?

Ulterior, odata ce website-ul a fost lansat, un copywritter are rolul de a intretine textele paginilor si de a adauga in permanenta nou continut. Prin acesta, clientii si vizitatorii vor fi informati si educati despre produsele comercializate. Ca rezultat, clientii isi vor mari increderea in website-ul vostru si totodata va avea un efect pozitiv pentru pozitionarea in motoarele de cautare, deoarece continutul actualizat si original ajuta la imbunatatirea pozitiei in clasamentul Google.

Mai mult, insusi Google a afirmat faptul ca “Content is the King“, ceea ce sugereaza faptul ca, cu cat mai mult continut actualizat si original pe website, cu atat mai mult website-ul va creste in pozitionarea organica. Desigur, un bun copywriter are si cunostinte de baza de SEO si inserare de cuvinte cheie potrivite, in asa maniera incat motoarele de cautare sa recunoasca cat mai bine domeniul de activitate.

Prin urmare, daca iti doresti un website calitativ, lasa expertii fiecarui domeniu in parte sa se ocupe: inregistreaza un domeniu usor de memorat si intuitiv, achizitioneaza un pachet de hosting de la un provider de incredere, apeleaza la un webdesigner profesionist, colaboreaza sau angajeaza-ti un copywriter si colaboreaza cu un specialist SEO .


  • Monica Zolotowsky says:

    Buna ziua,

    Lucrez pentru o companie de productie publicitara – start-up,
    Urmeaza sa refacem site-ul si as avea nevoie de o cotatie pentru realizarea textelor din site-ul de prezentare.

    Va rog sa imi trimiteti o oferta in acest sens. Site-ul va avea in jur de 20 de pagini: despre noi, Home, Oferte speciale si pagini dedicate fiecarui produs/serviciu.

    Multumesc,
    Monica

Lasa un mesaj