Atrage oportunitati cu un website bine optimizat

Website-ul tau poate fi ca o mina de aur daca stii cum sa ii valorifici potentialul. Cu siguranta va doriti sa cresteti vanzarile si sa obtineti conversii de pe site cat mai multe, insa v-ati gandit daca website-ul este optimizat in asa fel incat sa atraga cat mai multe oportunitati?

Stiti foarte bine ca website-ul dvs. reprezinta adevaratul potential al afacerii si mai ales creeaza legatura dintre clienti si companie. Cu cat e mai bine optimizat, cu atat mai mult scad sansele sa pierdeti utilizatori interesati. Nu uitati ca fiecare utilizator pe care doriti sa il atrageti are dorinte si nevoi diferite. Tocmai de aceea trebuie sa va adaptati in functie de nisa pe care doriti sa o acoperiti.

Poate fi o adevarata provocare sa obtineti oportunitatile de care aveti nevoie. Va veti confrunta cu o serie de obstacole, pe masura ce incepeti sa cresteti business-ul. Cu siguranta nu doriti sa generati oportunitati, doar de dragul de a face acest lucru. Pentru fiecare bussines exista o nevoie constanta de a intra in contact cu cat mai multi utilizatori si de a le face cunostinta cu serviciile oferite, mai exact de a atrage clienti noi.

Insa cum puteti face asta? Trebuie sa tineti cont de niste sfaturi, fara de care va fi mult mai greu sa aveti succes.

Trebuie sa aveti CTA – call-to-action cat mai dinamice si atractive – Asigurati-va ca stiti ce doresc sa vada vizitatorii si ca preluati controlul in luarea deciziilor. Avand CTA cat mai specifice, personalizate si plasate in locul potrivit, veti capta atentia vizitatorilor. Oferta pe care le-o puneti la dispozitie, trebuie sa vina ca un raspuns la nevoile lor si sa ii faca sa actioneze fara nicio constrangere, sa previzualizeze beneficiile pe care le vor primi in urma pasului facut.

Un mare avantaj al site-urilor web e optiunea de live chat. Acesta poate fi un instrument foarte bun pentru a genera oportunitati si pentru a imbunatati serviciul de relatii cu clientii. Personalizat in asa fel incat sa fie in concordanta cu continutul si interfata site-ului, poate imbunatati experienta vizitatorilor pe site.

Va permite sa descoperiti ce ii intereseaza pe vizitatori si sa obtineti informatii despre potentialii clienti, voi puteti sa decideti inspre ce se indreapta conversatiile, avand posibilitatea de a sfatui, de a ajuta si uneori chiar si a vinde. Deja suna interesant, nu-i asa?

Sa trecem mai departe!

Construieste pagini de destinatie cat mai interesantePrin aceste pagini, veti obtine date importante despre vizitatori si aveti posibilitatea de a-i transforma in clienti activi. Adaugand formulare, continut care poate fi descarcat si butoane CTA cat mai atractive, dispuneti de o lista intreaga de oportunitati ce survin acestei pagini. Asigurati-va ca ii faceti sa se inregistreze in baza voastra de date, pentru ca multi vizitatori nu sunt dispusi sa cumpere intotdeauna ceva, dar va pot oferi informatii valoroase in schimb.

Pop-ups – De ce credeti ca sunt atat de importante ferestrele de tip pop-up? In principiu pentru ca ele pot fi ca un declansator pentru vizitatori, de multe ori ei avand nevoie de un stimulent sa le aminteasca de ce se afla pe acel site. Fie ca le integrati pe prima pagina, sau ii mai lasati sa se familiarizeze cu serviciile oferite, ferestrele pop-ups sunt o necesitate, generand in orice situatie oportunitati. In niciun caz nu trebuie sa lasati utilizatorii sa plece de pe site fara a obtine ceva de la ei, daca nu prezinta interes in mod natural.

Publicati recenzii. Ceea ce spun alte persoane despre afacerea dvs. e mult mai important decat orice alt mijloc de obtinere a increderii clientilor. Studiile aratand faptul ca 92% dintre consumatori, sunt influentati de recenziile online, in deciziile de cumparare. Recenziile bune primite, nu numai ca va ofera o imagine mai buna, dar le ofera clientilor siguranta de care au nevoie pentru a incerca produsele. Pentru a face recenziile sa fie credibile, afisati recenzii care contin imagini si video, fotografii si nume reale ale clientilor care au lasat recenzii.

Acordati atentie testelor. Niciodata nu stiti ce o sa functioneze mai bine pentru site-ul vostru daca nu incercati, nu masurati si nu analizati rezultatele. Pregatiti o alta strategie si fiti gata sa invatati si din greseli, e absolut normal. E greu sa reusiti de prima data, tocmai de aceea e nevoie sa incercati din nou. Intotdeauna sa va bazati pe datele si rezultatele obtinute si sa nu luati decizii nefondate care nu va vor ajuta in cresterea conversiilor, ci dimpotriva. Si inca un lucru important, nu renuntati!

Nu scapati din vedere esentialul. Pentru a putea starni interesul clientilor si pentru a-i face sa apeleze la serviciile voastre, trebuie sa mizati pe calitate in ceea ce le oferiti. Profitati de oportunitati pentru a va dezvolta business-ul si pentru a atrage cat mai multi clienti. Perfectionati-va constant site-ul si imbunatatiti-va strategiile de marketing.

Lasa un mesaj