Care este diferenta dintre suportul pe live chat si ticketele de suport?


Inainte de a discuta despre diferentele dintre cele doua modalitati de suport in cazul serviciilor de web hosting, in prima etapa vom lamuri ce sunt cele doua facilitati puse la dispozitie de companie.

Live chat

Este serviciul online direct de pe website, prin intermediul caruia poti intra in timp real in legatura cu un operator disponibil, pentru a te ajuta cu o anumita problema sau pentru a-ti raspunde la o intrebare.

Ticket de suport

Ticketele de suport sunt un sistem esential de management al activitatii de suport. Acesta genereaza automat un numar fiecarui ticket deschis, este asignat contului client din care face parte si i se pot seta diverse statusuri: deschis, inchis, in lucru, in asteptare etc.

Ticketele de suport sunt o metoda sigura de furnizare a datelor cu caracter personal, date de acces la conturi/servere/email etc si totodata pastreaza un istoric al discutiilor cu toti operatorii.

Fara indoiala, mesajele prin intermediul adreselor de email sunt foarte rapide si eficiente, astfel ca ticketele de suport nu fac decat sa organizeze volumul mare de munca si de solicitari, pentru a putea fi sortate in ordinea importantei, in ordinea cronologica. Acest sistem de comunicare este eficient si organizat atat pentru operatorii suport cat si pentru client care are un istoric al solicitarilor si al raspunsurilor.

In general, in domeniul web hostingului, serviciul de asistenta este vital. Insa, totusi, este o ordine a prioritatii acestora, aici a se intelege faptul ca pe live chat sau telefonic nu pot fi solutionate probleme de ordin tehnic sau probleme ce necesita modificari de date cu caracter personal ale contului client, parole de acces sau alte solicitrari ce necesita timp de investigare pe server. Din acest motiv, suportul de ticket de suport este prioritar si eficient.

Restul canalelor de asistenta, precum live chat, telefon, retele sociale, sunt pentru a informa clientul cum sa ajunga sa depuna o solicitare de suport sau pentru a informa cu privire la anumite servicii, oferte.

Asadar, daca ai nevoie de informatii privind serviciile mxhost, poti apela cu incredere orice canal de comunicare, insa daca ai nevoie de suport din partea departamentului tehnic sau comercial, deschide un ticket de asistenta pentru o solutionare simpla, rapida si eficienta, non stop.


Lasa un mesaj