Cat de important este suportul tehnic in industria web hostingului


Odata cu popularitatea afacerilor in mediul online s-au dezvoltat rapid si companiile care ofera servicii de web hosting. Fiecare afacere online are propriile cerinte si necesitati pe care le solicita providerului de hosting, motiv pentru care varietatea serviciilor oferite este atat de mare, tocmai pentru a acoperi o gama cat mai variata de cerinte. Desigur, scopul ambelor afaceri, atat pentru dezvoltatorul business-ului online cat si pentru providerul de hosting, este de a obtine profit.

Fiecare companie de web hosting difera una de cealalta prin serviciile oferite, infrastructura, modul de lucru, spatiu de stocare alocat, preturi, limitari, planuri, functionalitati si multe altele. Adesea, clientilor le este greu sa gaseasca un provider de hosting potrivit, pentru ca oferta este mare, insa nu stiu ce sa aleaga.

In timp ce limitarile de banda, trafic, spatiu, adrese de email, baze de date, sunt cateva din elementele care sunt luate in considerare in alegerea providerului de hosting potrivit, serviciul de suport tehnic inclus nu poate fi neglijat de niciun proprietar de afacere online.

Majoritatea companiilor de web hosting se asigura sa aiba software si hardware elementar astfel incat sa poata vinde web hosting. Adesea, acesti provideri pot fi identificati prin ofertarea extrem de avantajoasa pentru client, la costuri minime sau chiar gratuite fata de media pietei.

Indiferent de tipul de afacere online, atunci cand se alege un provider de hosting, serviciul esential care face diferenta este suportul tehnic oferit. Cea mai mare parte a providerilor de hosting nu investesc in acest serviciu, aparent gratuit, care duce la o frustrare si o experienta neplacuta a clientului final.

Un serviciu de suport tehnic excelent ofera ajutor clientilor atunci cand intampina o problema, indiferent ca plateste 1 euro/luna sau 100 euro, indiferent ca intampina o problema ce poate suferi amanare sau este una urgenta.

Prin urmare, inainte de a alege un provider de hosting, ideal ar fi sa afli recomandari in ceea ce priveste suportul tehnic oferit. Un bun exemplu poate fi rapiditatea si eficienta cu care se raspunde unei solicitari de ofertare prin email sau ticket de suport.

Un alt aspect important in identificarea unui web hosting bun este de a afla detalii despre companie – daca are propria infrastructura si echipa de suport sau daca este un reseller web. In cel de-al doilea caz, serviciul de suport tehnic poate sa fie incetinit, intrucat solicitarile se transmit mai departe providerului principal, resellerul fiind doar intermediar.

Orice proprietar de afacere online trebuie sa inteleaga ca importanta suportului tehnic este vitala pentru rularea in conditii optime si eficiente pentru profitabilitate a business-ului.

Cu o experienta de peste 11 ani in industrie, echipa de suport tehnic de profesionisti este una din reusitele si avantajele MxHost. Oferim diverse metode de suport tehnic, precum tickete de suport, telefon, live-chat sau sectiunea de intrebari frecvente. Pentru o solutionare cat mai rapida, sistemul prioritar este cel de tickete de suport, disponibil 24/7. Fiecarei cereri i se aloca un numar unic si un status, ce poate fi urmarit din contul de client, sectiunea tickete de suport.

 


Lasa un mesaj