Cat de importanta este viteza de incarcare a unui website

Ai deja un blog care are vizitatori si cititori fideli, articole de buna calitate, informative si educative. Mai mult decat atat, cititorii pasionati de scrierile tale aduc nou trafic pe website si influenteaza pozitiv mediul social prin share-uri. Cel mai probabil, de curand ai investit in redesign, pentru a fi responsive, adaptat noilor tendinte, accesibil de pe orice dispozitiv. Si totusi, rata de conversie este in scadere, vanzarile sunt tot mai mici – care sa fie motivul?

Daca ai facut tot ce ti-a stat in putinta pentru a imbunatati website-ul in mediul online si totusi scad incasarile, cel mai probabil viteza de incarcare este una lenta. Cum poti obtine o viteza de incarcare mai buna si cat de importanta este aceasta pentru mediul online?

Fiecare criteriu de ranking ia in considereare viteza de incarcare a site-ului

Deoarece relevanta paginilor in clasamentul Google este importanta, viteza de incarcare a paginilor site-ului este criteriul de top. Acest criteriu se datoreaza satisfactiei clientului intrucat, o incarcare a paginilor de peste 5 secunde il face, adesea, sa renunte.

Rabdarea consumatorilor este in scadere

Consumatorii nu mai au rabdare sa astepte pana downloadeaza ceva sau se incarca o pagina web, datorita noilor tehnologii aparute, care au imbunatatit considerabil viteza de incarcare. Daca pana dupa anii 2000 clientii erau multumiti de o viteza de incarcare de pana la 8 secunde sau chiar mai mult, dupa 2006 o treime din acestia au abandonat site-urile care se incarcau in mai mult de 4-5 secunde. In prezent, consumatorii nu mai au rabdare sa astepte pana se incarca un website mai mult de 2-3 secunde.

Prin urmare, avand in vedere faptul ca 3 din 4 consumatori nu vor reveni pe un website care se incarca in mai mult de 4-5 secunde, in timp ce utilizatorul de smartphone este chiar mai pretentios, solutionarea problemelor in ceea ce priveste viteza site-ului este de o importanta superioara. Daca se ignora acest aspect, in timp se vor pierde cititorii, clientii si potentialii clienti si se va observa o rata de respingere mai mare comparativ cu rata de conversie.

Conform studiilor de specialitate, 80% din cumparatorii online sunt de parere ca cel mai important factor de decizie in vederea achizitiilor este viteza de incarcare. Cumparatorii nemultumiti au sanse mai mari sa dezvolte o reputatie si imagine negativa a companiei fata de clientii multumiti.

Fiecare secunda costa bani

Google cauta pe zi ce trece sa imbunatateasca tot mai mult experienta de navigare pe internet de pe dispozitivele mobile. Asadar, un criteriu la fel de important pentru cresterea ratei de conversie este accesibilitatea site-ului de pe orice dispozitiv.

In concluzie, daca iti doresti o afacere online de succes, investeste intr-un design modern si futurist, responsive, optimizeaza-l pentru o performanta maxima si alege un web hosting potrivit nevoilor site-ului, pe masura consumului. Dezvolta continut educativ pentru consumatori, indiferent ca ai un blog sau un magazin online, pentru a le imbunatati stilul lor de viata si pentru a le face activitatile mai eficiente si mai placute.

Incearca sa convingi prin orice mijloace un nou vizitator ca merita sa-si piarda chiar si cateva secunde din timpul pretios, pe website-ul tau.

Lasa un mesaj