fbpx

Cât te costă să începi o afacere online?


Începerea unei afaceri online poate fi relativ simplă și accesibilă, dar sunt necesare unele cheltuieli. În funcție de tipul de afacere pe care doriți să o începeți, cum și unde doriți să fie prezentă, costurile dvs. de pornire pot varia semnificativ. Mulți antreprenori încep afaceri cu un buget restrâns și au succes nemăsurabil, însă sunt multe cazuri de afaceri / întreprinderi eșuate, tocmai din cauza lipsei de numerar.

De ce aveți nevoie pentru a începe o afacere online și ce costuri presupune, o să vă spun în cele ce urmează:

Pentru a putea fi prezenți pe web aveti nevoie de o adresă web, adică de un nume de domeniu (adresa URL a numelui companiei dvs.) si de un furnizor de găzduire web. Pentru început costurile pot să difere în functie de dimensiunea afacerii, dar pentru un domeniu veți plăti initial între 10 si 100 EURO/an, după care o taxă anuală undeva la 20 EURO  pentru prelungire.

În cazul găzduirii web, costurile de găzduire web depind de cât de mare este compania dvs. și de cât de mult trafic anticipați. Dacă vă așteptați la o cantitate generoasă de trafic pe site-ul dvs. în fiecare zi, va trebui să plătiți mai mult pentru a avea o platformă care poate găzdui un număr mare de vizitatori. De obicei, puteți plăti anual sau lunar, dar în orice caz, vă puteți aștepta la o taxă fixă ​​de câteva sute de EURO/an. Găzduirea este taxa pe care o plătiți pentru a vă găzdui site-ul web pe serverul unui furnizor de găzduire. Fără găzduire, site-ul dvs. web nu va fi conectat la internet și nu poate fi vizitat. Există două tipuri de găzduire: găzduire partajată și găzduire privată (alias VPS sau server dedicat).

La MxHost găsiți aceste tipuri de găzduire la cele mai bune costuri, aruncați o privire la planurile oferite de noi, iar dacă considerați că ați găsit ceva potrivit contactați-ne. In caz că aveți cerințe speciale, nu vă faceți griji, puteți solicita oferte personalizate în funcție de nevoile site-ului dvs.

Platforma de comerț electronic e următorul pas. O platformă de comerț electronic este o aplicație software care îi ajută pe proprietarii de afaceri să creeze un magazin online, să accepte plăți pentru produse și să gestioneze inventarul. Multe sunt bazate pe cloud și percep taxe lunare pentru serviciile lor. Costul software-ului de comerț electronic poate varia de la 30 EURO la 299 EURO pe lună, în funcție de caracteristicile și instrumentele de care aveți nevoie.

Inventar: între 0 EURO – 1000 EURO cel puțin, pentru a începe. Nu poți începe un magazin online fără să ai ce vinde! Acestea fiind spuse, suma pe care o investiți aici va varia foarte mult în funcție de expediere și de cât de mult doriți să investiți pentru început. Indiferent dacă operați un magazin fizic sau vindeți numai online, va trebui să faceți stocuri. Costurile de stocare, întreținere și completare a acesteia constituie cheltuielile cu inventarul. De obicei, costurile de stoc sunt calculate ca procent din valoarea inventarului. Cunoscute sub numele de costuri contabile, acestea pot reprezenta până la o treime din valoarea inventarului dvs. Pentru operatorii de comerț electronic, inventarul tinde să fie cel mai valoros activ și cel mai mare cost.

Procesarea plăților: 2-3% din venituri. Un procesator de plăți vă asigură că sunteți plătit pentru vânzările dvs. online. Suma pe care o veți plăti pentru a accepta carduri de credit și de debit variază în funcție de tipul de card, valoarea vânzării. Deși nu este neapărat un cost pentru începerea afacerii dvs., toți procesatorii de plăți (inclusiv Shopify, Stripe etc.) vă percep aproximativ 2-3% plus 0,30 USD pe tranzacție.Visa, Mastercard și Discover percep de la 1,5% până la 2,5%, în timp ce American Express percepe 2,5% până la 3,5%. Procesatorul de plăți aplică apoi o taxă suplimentară, cunoscută sub numele de majorare, care variază și poate fi negociată.

Marketingul este printre unul dintre cele mai importante lucruri pe care trebuie să cheltuiți bani, deoarece veți fi recompensat direct dacă procedați corect. Va trebui să stabiliți buget pentru lucruri precum optimizarea motorului de căutare (SEO), reclame pay-per-click (PPC), social media și crearea de conținut.

Crearea de conținut web. Dacă nu sunteți un scriitor de conținut cu experiență, ar trebui să angajați un profesionist care să se ocupe de crearea de conținut web. Google și alte motoare de căutare acordă prioritate site-urilor cu conținut bine scris și de calitate. Dacă pagina dvs. de pornire este plină de erori de ortografie și nu are o experiență excelentă pentru utilizator, clasamentul dvs. de căutare va avea de suferit. Este important să angajați un redactor bun pentru a vă asigura că pagina dvs. de pornire, subpaginile și orice postări de blog au conținut de calitate, care le permite utilizatorilor să găsească cu ușurință ceea ce doresc.

Rețele sociale. De asemenea, ar trebui să angajați un profesionist care să se ocupe de crearea și marketingul postărilor pe rețelele sociale. Doar pentru că aveți un cont Instagram personal nu înseamnă că știți cum să conduceți o afacere pe Instagram. Veți avea nevoie de cineva care să vă întrețină toate platformele de socializare, să creeze conținut, să monitorizeze recenziile și comentariile și să vă asigurați că totul funcționează fără probleme.

Costurile pornirii unei afaceri variază foarte mult și depind de mulți factori, cum ar fi industria în care operați, modelul dvs. de afaceri, dimensiunea echipei dvs., costul bunurilor. În cele din urmă, nu există o sumă corectă sau greșită de bani de cheltuit în primul an, este vorba despre modul în care cheltuiți ceea ce aveți. După cum vă dați seama, este greu să stabiliți un număr exact. Dar cel puțin acum aveți o idee aproximativă despre costurile de pornire a unei afaceri de comerț electronic.

A fi antreprenor necesită un anumit apetit pentru risc. Dar, cu informațiile corecte și un simț clar al obiectivelor dvs. financiare, puteți evita multe dintre greșelile financiare comune unor antreprenori. Și cu platforma de comerț electronic adecvată, cu un furnizor de gazduire web fiabil si de incredere, gestionarea tuturor celorlalte părți este mult mai ușoară. După ce analizați toate lucrurile de care aveți nevoie pentru a începe și stabiliți bugetul, vă puteți da seama dacă sunteți pregătit pentru a începe o afacere online, un site web sau un blog.


  • cerovinari says:

    Mersi mult de info, chair aveam nevoie pentru ca vreau sa deschid un magazin online si informatia pe care o dati ma ajuta sa stiu pe ce trebuie sa cheltuiesc

Lasa un mesaj