Ce înseamnă garanția asociată unui certificat SSL?

Când vă achiziționați un certificat SSL preocupările dvs. principale vor fi  prețul, tipul de validare, timpul de emisie și compatibilitatea browserului. Când faceți o achiziție mare, vreți să știți că lucrurile vor funcționa așa cum vă doriți și că aveți unele asigurări în caz că ceva nu merge bine.

Dacă analizați specificațiile mai atent, descoperiți că fiecare certificat vine cu o garanție. Garanția aceasta variază de la certificat la certificat, poate fi vorba de 10.000 de dolari sau 2.000.000 de dolari.

Când vă protejați site-ul cu un certificat SSL, defapt protejați datele clienților dvs. Când aceste date sunt compromise, clienții tind să reacționeze în mod neașteptat destul de rău, lucru care nu vă convine, mai ales dacă nu ați avut legătură cu pierderea și compromiterea datelor și a securității.

Garanția protejează utilizatorul final. Daca criptarea nu s-a realizat în mod corespunzător, atunci acea sumă de bani este asigurată de garanție. Să presupunem că o persoană cumpără un produs de pe un site HTTPS securizat și acest lucru duce la o pierdere de bani. În acest caz, utilizatorul final are dreptul să solicite o compensație în garanție. Autoritatea de certificare va acoperi pierderile în conformitate cu termenii și condițiile sale. În funcție de tipul de certificat, furnizorii oferă sume diferite de compensații.

În cazul certificatelor emise de COMODO/ SECTIGO:

Garanția se aplică numai în cazul unui incident în care certificatul utilizat de persoana acoperită a fost emis de Comodo cu încălcarea procedurilor de validare stabilite în Comodo CPS(documentul Comodo care stabilește practicile de validare și eliberare ale Comodo situate în depozit), unde pierderile suferite au fost rezultatul direct al neglijenței Comodo în urma acestor proceduri de validare și în cazul în care pierderile au fost pierderi monetare asociate cu o tranzacție frauduloasă cu cardul de credit online.

Garanția este supusă limitei totale de plată asociate certificatului. Limita totală de plată este suma maximă a creanțelor totale care vor fi plătite în temeiul garanției. Suma maximă a creanțelor totale plătibile în temeiul garanției va începe din nou la reînnoirea certificatului și fiecare reînnoire a certificatului va avea o limită de plată totală egală cu limita de plată totală a certificatului emis inițial.

Garanția acoperă o pierdere monetară egală cu cea mai mică dintre:

– suma plătită direct de către persoana acoperită în baza certificatului, compensată cu orice sumă recuperată la emitentul cardului de credit relevant

– acoperirea maximă a certificatului asociată cu certificatul

– suma totală rămasă din limita totală de plată pentru certificatul invocat

Cine sunt persoanele acoperite în cadrul garanției:

– trebuie să fie o entitate care a finalizat o tranzacție online cu cardul de credit cu un abonat care folosește un card de credit emis în mod valid în numele părții de încredere.

– să finalizeze tranzacția folosind un certificat emis abonatului de Comodo

– a verificat certificatul și s-a bazat în mod rezonabil pe informațiile conținute într-un certificat validat de Comodo pentru a stabili identitatea titularului certificatului

– trebuie să fi suferit o pierdere monetară rezultată dintr-o taxare frauduloasă pe cardul de credit furnizat în tranzacție folosind certificatul

– dispută cheltuielile asociate cu pierderea la emitentul corespunzător al cardului de credit sau la altă entitate. O astfel de dispută trebuie soluționată în conformitate cu regulile, procedurile și termenele aplicabile cardului de credit utilizat pentru efectuarea taxelor. Orice plată de la Comodo în cadrul garanției va fi redusă cu orice sumă primită ca rambursare, decontare sau restituire de la emitentul cardului de credit al persoanei acoperite.

Garanția nu se aplică pierderilor sau daunelor persoanelor acoperite, cauzate de:

– perturbări ale energiei electrice

– acte ilegale ale persoanei acoperite sau ale abonatului pe care se bazează persoana acoperită

– orice constrângere a persoanei acoperite sau a abonatului

– încălcarea proprie a oricărei obligații de către persoana acoperită din termenii și condițiile prezentate, inclusiv a eșecului părții acoperite de a valida un certificat cu Comodo sau a nevalidării lanțului de certificate pentru orice certificat

– orice persoană neautorizată care afectează, deteriorează sau utilizează în mod abuziv serviciile oricărui furnizor de servicii de internet și care nu se limitează la atacuri de respingere a serviciilor și utilizarea de software rău intenționat, cum ar fi viruși de computer.

– eșecul oricărui serviciu sau echipament care nu se află sub controlul exclusiv sau proprietatea Comodo sau a partenerilor, afiliaților și agenților săi.

În cele din urmă toate certificatele SSL oferă site-ului dvs. web o asigurare suplimentară că site-ul dvs. este în siguranță pentru a desfășura afaceri online. Astăzi, certificatele SSL respectă protocoale stricte de securitate și emitere, care fac aproape imposibilă încălcarea datelor criptate, însă nimeni nu poate prezice evoluția amenințărilor cibernetice și efectul lor devastator asupra securității web. Într-un caz improbabil de furt de date, singurul lucru care vă va ajuta va fi garanția certificatului SSL.

Mai multe informații referitoare la garanțiile COMODO, precum și limitele de garanție pentru fiecare certificat găsiți aici.

În cazul în care nu aveți un certificat SSL pentru magazinul dvs. online, vă recomandăm să vă achiziționați unul prin intermediul MxHost. Dispunem de mai multe tipuri de certificate SSL, trebuie doar să îl alegeți pe cel potrivit și site-ul dvs. se va bucura de cel mai înalt grad de securitate.

Lasa un mesaj