Ce motive au consumatorii cand parasesc un website

Daca in monitorizarea website-ului ai observat de-a lungul timpul timpului ca vizitatorii parasesc imediat site-ul, traficul scade si utilizatorii nu se mai reintorc, acest lucru ridica un semn de intrebare. Cel mai probabil sunt probleme comune care pot fi solutionate cu usurinta. Din studiile efectuate la nivel global, sunt cateva motive standard pentru care un vizitator paraseste un site imediat dupa ce il acceseaza si nu mai revine pentru a doua oara.

Site-ul are un design invechit – in ultimul timp, consumatorul a inceput sa fie educat despre cum sa analizeze mediul online si site-urile pe care le acceseaza. Astfel, s-a demonstrat faptul ca acesta are o credibilitate scazuta in fata website-urilor care nu a facut imbunatatiri in ultimul timp si care nu se incadreaza in standardele minime din punctul de vedere al designului. De exemplu, multe site-uri online nu sunt accesibile de pe device-uri mobile.

Afisezi prea multe reclame – daca site-ul este acoperit de reclame, cu certitudine vizitatorii il vor parasi imediat. In mediul online, lumea e supra-saturata de reclame, motiv pentru care acestea trebuie sa fie cat mai subtile si afisate intru-un loc in care nu ii impiedica pe consumatori sa isi continue activitatea dupa bunul plac. Astfel, chiar daca iti doresti sa iti monetizezi site-ul, fa-o in asa fel incat reclama sa fie vizualizata doar daca consumatorul isi doreste asta, nu o afisa in ferestre precum pop-up-uri.

Site-ul este confuz si este greu de navigat – daca site-ul nu este intuitiv si usor accesibil, vizitatorii vor pleca spre ale concurentei. Chiar daca ai un site complex, acesta trebuie sa fie structurat foarte bine in asa fel incat utilizatorul sa ajunga foarte simplu oriunde isi doreste, la orice categorie. Experienta in navigarea unui website este foarte importanta pentru factorul de decizie.

Site-ul nu are personalitate – daca site-ul nu este personalizat, lumea nu este motivata sa ramana online. Astfel, brandul tau trebuie sa fie vizibil pe site, sa ai cel putin un logo personalizat si o grafica interesanta.

Site-ul se incarca prea greu – daca paginile site-ului se incarca prea greu, consumatorii nu au rabdare si renunta. Statistic vorbind, 47% din consumatori se asteapta ca un site sa se incarce in 2-3 secunde, 40% abandoneaza un site daca se incarca mai mult de 2-3 secunde, si o mare parte din acestia isi pierd increderea in brandul respectiv, motiv pentru care nu mai revin pentru o comanda ulterioara.

Prin urmare, efectuarea acestor modificari pot face o mare diferenta spre succesul website-ului tau si investitita, cu certitudine va merita.

MxHost sprijina proprietarii de site-uri prin oferirea de solutii profesionale de gazduire SSD pe servere cu Litespeed, ce imbunatatesc semnificativ viteza de incarcare a unui website.

 

Lasa un mesaj