Nu pot trimite emailuri, care poate fi problema?

Verificati daca setarile contului sunt corecte:

Incoming + Outgoing mail server: mail.domeniul-ales.com
Userul trebuie sa fie intreaga adresa de email , de forma user@domeniul-ales.com
Verificati sa aveti casuta "My outgoing server requires authentication" selectata.
Verificati daca aveti instalata o aplicatie de tip firewall care va interzice accesul pe porturile 25 si 110.
Verificati daca furnizorul Dvs. de acces Internet va permite conectarea la serverele noastre pe porturile 25 si 110.

In cazul in care providerul dvs a blocat portul 25 pentru SMTP va rugam configurati in clientul de email portul 26

Daca nu reusiti din diferite motive sa va conectati prin clientul de email va recomandam sa folositi serviciul de Webmail care este disponibil la adresa : www.domeniul-tau.com /webmail , la user se trece intreaga adresa de email . Din Webmail puteti citi sau trimite mesaje.

Дали Ви помогна овој одговор?

 Испечати

Исто така прочитајте

Nu pot primii emailuri de cateva zile, care poate fi problema?

Cea mai frecventa problema de acest fel este din cauza casutei de email care s-a umplut, in acest...

Cum se seteaza adresa de email implicita?

Toate emailurile trimise catre o adresa de email inexistenta sunt redirectionate catre un cont...

Oferiti posibilitatea crearii de auto-respondere?

Fiecare din planurile noastre includ posibilitatea crearii de auto-respondere. Un auto-responder...

Cum se modifica spatiul alocat unui cont de email?

Trebuie sa va logati la CPanel apoi la optiunea "Mail" apoi: 1. Selectati...

Nu functioneaza redirectarea de email

Daca doriti sa setati un redirect la emailuri, puteti face aceasta optiune din Cpanel de la...