A expirat perioada platita si nu am primit proforma de prelungire .

In cazul in care perioada platita a expirat si nu ati primit pe email factura proforma de prelungire va rugam sa ne contactati. Este posibil ca adresa de email pe care o aveti la noi in baza de date sa nu fi fost disponibila in momentul in care s-a emis factura proforma.

Hjalp dette svar dig?

 Print denne artikel

Læs også

Cum se calculeaza perioada platita?

Daca ati achitat un pachet de webhosting de exemplu in data de 14 a unei luni, acesta este...

Upgrade - pot trece la un abonament mai mic/mare ?

Da. Schimbarea abonamentului este gratuita, veti plati doar diferenta de pret dintre abonamentul...

Vreau sa platesc pe o perioada mai mare, se poate?

Daca doriti sa modificati perioada de facturare din contul dvs. de client sau doriti sa platiti...

Primesc factura pentru serviciile oferite de dvs.?

Da, noi emitem factura fiscala dupa efectuarea platii, acesta este trimisa prin email in...

Am primit o factura proforma, in cat timp trebuie achitata ?

Daca ati primit o factura proforma pentru prelungirea pachetului de webhosting sau a domeniilor,...