Nu pot trimite emailuri, care poate fi problema?

Verificati daca setarile contului sunt corecte:

Incoming + Outgoing mail server: mail.domeniul-ales.com
Userul trebuie sa fie intreaga adresa de email , de forma user@domeniul-ales.com
Verificati sa aveti casuta "My outgoing server requires authentication" selectata.
Verificati daca aveti instalata o aplicatie de tip firewall care va interzice accesul pe porturile 25 si 110.
Verificati daca furnizorul Dvs. de acces Internet va permite conectarea la serverele noastre pe porturile 25 si 110.

In cazul in care providerul dvs a blocat portul 25 pentru SMTP va rugam configurati in clientul de email portul 26

Daca nu reusiti din diferite motive sa va conectati prin clientul de email va recomandam sa folositi serviciul de Webmail care este disponibil la adresa : www.domeniul-tau.com /webmail , la user se trece intreaga adresa de email . Din Webmail puteti citi sau trimite mesaje.

Esta resposta lhe foi útil?

 Imprimir este Artigo

Veja também

Filtrare mesaje email nedorite .

O metoda de prevenire a mailurilor nedorite este blocarea unei adrese individuale. De indata ce...

Chiar pot avea conturi de email in numar nelimitat ?

Da, ca administrator al un site puteti seta folosind pachetele noastre de hosting (care permit un...

Oferiti posibilitatea crearii de auto-respondere?

Fiecare din planurile noastre includ posibilitatea crearii de auto-respondere. Un auto-responder...

Nu functioneaza redirectarea de email

Daca doriti sa setati un redirect la emailuri, puteti face aceasta optiune din Cpanel de la...

Oferiti posibilitatea forwardarii email-urilor?

Da, oferim aceasta posibilitate de forward pentru email-uri.