Nu pot trimite emailuri, care poate fi problema?

Verificati daca setarile contului sunt corecte:

Incoming + Outgoing mail server: mail.domeniul-ales.com
Userul trebuie sa fie intreaga adresa de email , de forma user@domeniul-ales.com
Verificati sa aveti casuta "My outgoing server requires authentication" selectata.
Verificati daca aveti instalata o aplicatie de tip firewall care va interzice accesul pe porturile 25 si 110.
Verificati daca furnizorul Dvs. de acces Internet va permite conectarea la serverele noastre pe porturile 25 si 110.

In cazul in care providerul dvs a blocat portul 25 pentru SMTP va rugam configurati in clientul de email portul 26

Daca nu reusiti din diferite motive sa va conectati prin clientul de email va recomandam sa folositi serviciul de Webmail care este disponibil la adresa : www.domeniul-tau.com /webmail , la user se trece intreaga adresa de email . Din Webmail puteti citi sau trimite mesaje.

Esta resposta lhe foi útil?

 Imprimir este Artigo

Veja também

Filtrare mesaje email nedorite .

O metoda de prevenire a mailurilor nedorite este blocarea unei adrese individuale. De indata ce...

Cum se modifica spatiul alocat unui cont de email?

Trebuie sa va logati la CPanel apoi la optiunea "Mail" apoi: 1. Selectati...

Cum se modifica parola unui cont de email?

Trebuie sa fiti logat la Cpanel, apoi de la optiunea "Mail" : 1. Selectati...

Ce este un cont POP3?

Un cont POP3 este o "casuta postala" unde sunt tinute e-mail-urile pe server pana cand...

Cum se configureaza Outlook Express?

Outlook Express este unul dintre cei mai populari clienti de email. CPanel ofera posibilitatea...