Filtrare mesaje email nedorite .

O metoda de prevenire a mailurilor nedorite este blocarea unei adrese individuale. De indata ce v-ati autentificat in cPanel, faceti click pe "Mail" din meniu si alegeti functia "Email Filtering". De aici veti putea vedea filtrele si seta altele noi cu ajutorul linkului de jos care va ajuta la controlul intrarilor in contul de mail. Expeditor Subiect Antet mesaj Continut mesaj Se recomanda prudenta la utilizarea acestei facilitati pentru a va asigura ca nu blocati mailuri legitime sau chiar toate mailurile. De asemenea, va rugam sa nu utilizati caractere speciale in regulile de blocare deoarece este posibil ca acestea sa cauzeze daune casutei dvs de mail.

Răspunsul a fost util?

 Tipărire

V-ar mai putea interesa și

Cum se modifica parola unui cont de email?

Trebuie sa fiti logat la Cpanel, apoi de la optiunea "Mail" : 1. Selectati...

Cum se configureaza Outlook Express?

Outlook Express este unul dintre cei mai populari clienti de email. CPanel ofera posibilitatea...

Oferiti posibilitatea crearii de auto-respondere?

Fiecare din planurile noastre includ posibilitatea crearii de auto-respondere. Un auto-responder...

Ce este un cont POP3?

Un cont POP3 este o "casuta postala" unde sunt tinute e-mail-urile pe server pana cand...

Nu pot primii emailuri de cateva zile, care poate fi problema?

Cea mai frecventa problema de acest fel este din cauza casutei de email care s-a umplut, in acest...