Am o problema, cum va contactez?

Pentru probleme tehnice legate strict de suportul nostru oferit va rugam sa completati un ticket de suport din contul dvs. de client.

Sistemul prioritar de suport este oferit prin sistemul de tikete de suport , prin telefon pot fi rezolvate doar probleme care nu necesita verificari suplimentare pe servere.

آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

 پرینت این مقاله

در همین زمینه

Ce este SSL ?

SSL (sau Secure Socket Layer) genereaza un link criptat intre un site si navigatorul unui client....

Cum setez un cron job ?

MxHost va permite utilizarea serviciului cron jobs pentru rularea unor scripturi la intervale...

Se activeaza conturile de shell access ?

Din motive de securitate nu se activeaza pentru nici un client accesul shell.

Ce include suportul tehnic?

Suportul tehnica gratuit acopera:  - schimbari dns  - setarea de adrese de...

Sistemul RAID

RAID (Redundant Array of Inexpensive Disks) este o tehnologie de utilizare a mai multor hard...