Am o problema, cum va contactez?

Pentru probleme tehnice legate strict de suportul nostru oferit va rugam sa completati un ticket de suport din contul dvs. de client.

Sistemul prioritar de suport este oferit prin sistemul de tikete de suport , prin telefon pot fi rezolvate doar probleme care nu necesita verificari suplimentare pe servere.

Cette réponse était-elle pertinente?

 Imprimer cet article

Consultez aussi

Ce include suportul tehnic?

Suportul tehnica gratuit acopera:  - schimbari dns  - setarea de adrese de...

Cum configurez spatiul web securizat si certificatul SSL?

Pentru a putea utiliza criptarea SSL in cadrul site-ului Dvs. aveti nevoie de doua...

Se activeaza conturile de shell access ?

Din motive de securitate nu se activeaza pentru nici un client accesul shell.

406 Not Acceptable - Primesc aceasta eroare pe site

Daca primiti eroarea 406 Not Acceptable in siteul dvs pe unele pagini este posibil ca scriptul sa...

Care este calea catre perl?

Calea catre perl este:  /usr/local/bin/perl