Am o problema, cum va contactez?

Pentru probleme tehnice legate strict de suportul nostru oferit va rugam sa completati un ticket de suport din contul dvs. de client.

Sistemul prioritar de suport este oferit prin sistemul de tikete de suport , prin telefon pot fi rezolvate doar probleme care nu necesita verificari suplimentare pe servere.

War diese Antwort hilfreich?

 Artikel drucken

Lesen Sie auch

Se activeaza conturile de shell access ?

Din motive de securitate nu se activeaza pentru nici un client accesul shell.

Nu functioneaza siteul, care poate fi problema ?

In cazul in care siteul dvs observati ca nu functioneaza va rugam folositi pasii...

Cum configurez spatiul web securizat si certificatul SSL?

Pentru a putea utiliza criptarea SSL in cadrul site-ului Dvs. aveti nevoie de doua...

500 Internal Server Error - Primesc aceasta eroare pe site

Daca apare pe pagina siteului dvs eroarea 500 Internal Server Error, este posibil ca sa aveti...

Am o problema cu siteul, cum o raportez ?

Daca aveti probleme cu siteul, aveti erori in scripturi sau nu functioneaza corect siteul puteti...