Am o problema, cum va contactez?

Pentru probleme tehnice legate strict de suportul nostru oferit va rugam sa completati un ticket de suport din contul dvs. de client.

Sistemul prioritar de suport este oferit prin sistemul de tikete de suport , prin telefon pot fi rezolvate doar probleme care nu necesita verificari suplimentare pe servere.

Hasznosnak találta ezt a választ?

 Kinyomtatja ezt a cikket

Ezenkívül olvassa el

Pachetul de gazduire gratuit

MxHost ofera incepand cu data de 1 decembrie 2008 un pachet de gazduire gratuit pentru clientii...

Care este calea image magik?

Calea este /usr/bin/convert

Cum setez un cron job ?

MxHost va permite utilizarea serviciului cron jobs pentru rularea unor scripturi la intervale...

Sistemul RAID

RAID (Redundant Array of Inexpensive Disks) este o tehnologie de utilizare a mai multor hard...

Ce include suportul tehnic?

Suportul tehnica gratuit acopera:  - schimbari dns  - setarea de adrese de...