Am o problema, cum va contactez?

Pentru probleme tehnice legate strict de suportul nostru oferit va rugam sa completati un ticket de suport din contul dvs. de client.

Sistemul prioritar de suport este oferit prin sistemul de tikete de suport , prin telefon pot fi rezolvate doar probleme care nu necesita verificari suplimentare pe servere.

Ця відповідь Вам допомогла?

 Роздрукувати цю статтю

Також прочитайте

Cum configurez spatiul web securizat si certificatul SSL?

Pentru a putea utiliza criptarea SSL in cadrul site-ului Dvs. aveti nevoie de doua...

Cum setez un cron job ?

MxHost va permite utilizarea serviciului cron jobs pentru rularea unor scripturi la intervale...

Care este calea image magik?

Calea este /usr/bin/convert

Sistemul RAID

RAID (Redundant Array of Inexpensive Disks) este o tehnologie de utilizare a mai multor hard...

Care este calea catre fisierele siteului meu?

Calea catre fisierele siteului este: /home/username/public_html