Am o problema, cum va contactez?

Pentru probleme tehnice legate strict de suportul nostru oferit va rugam sa completati un ticket de suport din contul dvs. de client.

Sistemul prioritar de suport este oferit prin sistemul de tikete de suport , prin telefon pot fi rezolvate doar probleme care nu necesita verificari suplimentare pe servere.

Ця відповідь Вам допомогла?

 Роздрукувати цю статтю

Також прочитайте

Cum setez un cron job ?

MxHost va permite utilizarea serviciului cron jobs pentru rularea unor scripturi la intervale...

Cum configurez spatiul web securizat si certificatul SSL?

Pentru a putea utiliza criptarea SSL in cadrul site-ului Dvs. aveti nevoie de doua...

Activare Hotlink

Hotlink este activitatea prin care proprietarul unui site creeaza linkuri catre una sau mai...

Ce include suportul tehnic?

Suportul tehnica gratuit acopera:  - schimbari dns  - setarea de adrese de...

Am o problema cu siteul, cum o raportez ?

Daca aveti probleme cu siteul, aveti erori in scripturi sau nu functioneaza corect siteul puteti...