A expirat perioada platita si nu am primit proforma de prelungire .

In cazul in care perioada platita a expirat si nu ati primit pe email factura proforma de prelungire va rugam sa ne contactati. Este posibil ca adresa de email pe care o aveti la noi in baza de date sa nu fi fost disponibila in momentul in care s-a emis factura proforma.

Răspunsul a fost util?

 Tipărire

V-ar mai putea interesa și

Primesc contract pentru serviciile de gazduire?

Da, odata cu factura fiscala este trimis prin posta si modelul de contract alaturi de...

Vreau sa platesc pe o perioada mai mare, se poate?

Daca doriti sa modificati perioada de facturare din contul dvs. de client sau doriti sa platiti...

Am primit o factura proforma, in cat timp trebuie achitata ?

Daca ati primit o factura proforma pentru prelungirea pachetului de webhosting sau a domeniilor,...

Primesc factura pentru serviciile oferite de dvs.?

Da, noi emitem factura fiscala dupa efectuarea platii, acesta este trimisa prin email in...

Upgrade - pot trece la un abonament mai mic/mare ?

Da. Schimbarea abonamentului este gratuita, veti plati doar diferenta de pret dintre abonamentul...