A expirat perioada platita si nu am primit proforma de prelungire .

In cazul in care perioada platita a expirat si nu ati primit pe email factura proforma de prelungire va rugam sa ne contactati. Este posibil ca adresa de email pe care o aveti la noi in baza de date sa nu fi fost disponibila in momentul in care s-a emis factura proforma.

Răspunsul a fost util?

 Tipărire

V-ar mai putea interesa și

Vreau sa platesc pe o perioada mai mare, se poate?

Daca doriti sa modificati perioada de facturare din contul dvs. de client sau doriti sa platiti...

Upgrade - pot trece la un abonament mai mic/mare ?

Da. Schimbarea abonamentului este gratuita, veti plati doar diferenta de pret dintre abonamentul...

Cum se calculeaza perioada platita?

Daca ati achitat un pachet de webhosting de exemplu in data de 14 a unei luni, acesta este...

Primesc factura pentru serviciile oferite de dvs.?

Da, noi emitem factura fiscala dupa efectuarea platii, acesta este trimisa prin email in...

Primesc contract pentru serviciile de gazduire?

Da, odata cu factura fiscala este trimis prin posta si modelul de contract alaturi de...