Nu pot trimite emailuri, care poate fi problema?

Verificati daca setarile contului sunt corecte:

Incoming + Outgoing mail server: mail.domeniul-ales.com
Userul trebuie sa fie intreaga adresa de email , de forma user@domeniul-ales.com
Verificati sa aveti casuta "My outgoing server requires authentication" selectata.
Verificati daca aveti instalata o aplicatie de tip firewall care va interzice accesul pe porturile 25 si 110.
Verificati daca furnizorul Dvs. de acces Internet va permite conectarea la serverele noastre pe porturile 25 si 110.

In cazul in care providerul dvs a blocat portul 25 pentru SMTP va rugam configurati in clientul de email portul 26

Daca nu reusiti din diferite motive sa va conectati prin clientul de email va recomandam sa folositi serviciul de Webmail care este disponibil la adresa : www.domeniul-tau.com /webmail , la user se trece intreaga adresa de email . Din Webmail puteti citi sau trimite mesaje.

Răspunsul a fost util?

 Tipărire

V-ar mai putea interesa și

Nu functioneaza redirectarea de email

Daca doriti sa setati un redirect la emailuri, puteti face aceasta optiune din Cpanel de la...

Filtrare mesaje email nedorite .

O metoda de prevenire a mailurilor nedorite este blocarea unei adrese individuale. De indata ce...

Cum folosesc Webmailul ?

Accesarea adreselor de e-mail prin programul de Webmail se face dupa urmatorul exemplu:...

Care sunt serverele de email?

Incoming Mail Server (POP3): mail.domeniul-ales.com Outgoing Mail Server (SMTP):...

Oferiti posibilitatea crearii de auto-respondere?

Fiecare din planurile noastre includ posibilitatea crearii de auto-respondere. Un auto-responder...