Filtrare mesaje email nedorite .

O metoda de prevenire a mailurilor nedorite este blocarea unei adrese individuale. De indata ce v-ati autentificat in cPanel, faceti click pe "Mail" din meniu si alegeti functia "Email Filtering". De aici veti putea vedea filtrele si seta altele noi cu ajutorul linkului de jos care va ajuta la controlul intrarilor in contul de mail. Expeditor Subiect Antet mesaj Continut mesaj Se recomanda prudenta la utilizarea acestei facilitati pentru a va asigura ca nu blocati mailuri legitime sau chiar toate mailurile. De asemenea, va rugam sa nu utilizati caractere speciale in regulile de blocare deoarece este posibil ca acestea sa cauzeze daune casutei dvs de mail.

Răspunsul a fost util?

 Tipărire

V-ar mai putea interesa și

Primesc eroarea 503 Valid RCPT command must preced DATA

In cazul in care in clientul de email primiti eroarea 503 Valid RCPT command must preced DATA...

Cum se seteaza adresa de email implicita?

Toate emailurile trimise catre o adresa de email inexistenta sunt redirectionate catre un cont...

Cum se configureaza Outlook Express?

Outlook Express este unul dintre cei mai populari clienti de email. CPanel ofera posibilitatea...

Nu pot trimite emailuri, care poate fi problema?

Verificati daca setarile contului sunt corecte: Incoming + Outgoing mail server:...

Cum se modifica spatiul alocat unui cont de email?

Trebuie sa va logati la CPanel apoi la optiunea "Mail" apoi: 1. Selectati...