Filtrare mesaje email nedorite .

O metoda de prevenire a mailurilor nedorite este blocarea unei adrese individuale. De indata ce v-ati autentificat in cPanel, faceti click pe "Mail" din meniu si alegeti functia "Email Filtering". De aici veti putea vedea filtrele si seta altele noi cu ajutorul linkului de jos care va ajuta la controlul intrarilor in contul de mail. Expeditor Subiect Antet mesaj Continut mesaj Se recomanda prudenta la utilizarea acestei facilitati pentru a va asigura ca nu blocati mailuri legitime sau chiar toate mailurile. De asemenea, va rugam sa nu utilizati caractere speciale in regulile de blocare deoarece este posibil ca acestea sa cauzeze daune casutei dvs de mail.

Răspunsul a fost util?

 Tipărire

V-ar mai putea interesa și

Nu pot trimite emailuri, care poate fi problema?

Verificati daca setarile contului sunt corecte: Incoming + Outgoing mail server:...

Nu functioneaza redirectarea de email

Daca doriti sa setati un redirect la emailuri, puteti face aceasta optiune din Cpanel de la...

Cum folosesc Webmailul ?

Accesarea adreselor de e-mail prin programul de Webmail se face dupa urmatorul exemplu:...

Cum se seteaza adresa de email implicita?

Toate emailurile trimise catre o adresa de email inexistenta sunt redirectionate catre un cont...

Cum se configureaza Outlook Express?

Outlook Express este unul dintre cei mai populari clienti de email. CPanel ofera posibilitatea...