Am o problema, cum va contactez?

Pentru probleme tehnice legate strict de suportul nostru oferit va rugam sa completati un ticket de suport din contul dvs. de client.

Sistemul prioritar de suport este oferit prin sistemul de tikete de suport , prin telefon pot fi rezolvate doar probleme care nu necesita verificari suplimentare pe servere.

Răspunsul a fost util?

 Tipărire

V-ar mai putea interesa și

Ce este un director CGI-BIN si la ce serveste ?

CGI-BIN este cel mai comun nume al unui director de pe server in care sunt tinute scripturile...

Pachetul de gazduire gratuit

MxHost ofera incepand cu data de 1 decembrie 2008 un pachet de gazduire gratuit pentru clientii...

Activare Hotlink

Hotlink este activitatea prin care proprietarul unui site creeaza linkuri catre una sau mai...

Cum setez un cron job ?

MxHost va permite utilizarea serviciului cron jobs pentru rularea unor scripturi la intervale...

Cum configurez spatiul web securizat si certificatul SSL?

Pentru a putea utiliza criptarea SSL in cadrul site-ului Dvs. aveti nevoie de doua...