Am o problema, cum va contactez?

Pentru probleme tehnice legate strict de suportul nostru oferit va rugam sa completati un ticket de suport din contul dvs. de client.

Sistemul prioritar de suport este oferit prin sistemul de tikete de suport , prin telefon pot fi rezolvate doar probleme care nu necesita verificari suplimentare pe servere.

Răspunsul a fost util?

 Tipărire

V-ar mai putea interesa și

Sistemul RAID

RAID (Redundant Array of Inexpensive Disks) este o tehnologie de utilizare a mai multor hard...

Nu functioneaza siteul, care poate fi problema ?

In cazul in care siteul dvs observati ca nu functioneaza va rugam folositi pasii...

Ce include suportul tehnic?

Suportul tehnica gratuit acopera:  - schimbari dns  - setarea de adrese de...

Activare Hotlink

Hotlink este activitatea prin care proprietarul unui site creeaza linkuri catre una sau mai...

Cum configurez spatiul web securizat si certificatul SSL?

Pentru a putea utiliza criptarea SSL in cadrul site-ului Dvs. aveti nevoie de doua...