Am o problema, cum va contactez?

Pentru probleme tehnice legate strict de suportul nostru oferit va rugam sa completati un ticket de suport din contul dvs. de client.

Sistemul prioritar de suport este oferit prin sistemul de tikete de suport , prin telefon pot fi rezolvate doar probleme care nu necesita verificari suplimentare pe servere.

Răspunsul a fost util?

 Tipărire

V-ar mai putea interesa și

Sistemul RAID

RAID (Redundant Array of Inexpensive Disks) este o tehnologie de utilizare a mai multor hard...

406 Not Acceptable - Primesc aceasta eroare pe site

Daca primiti eroarea 406 Not Acceptable in siteul dvs pe unele pagini este posibil ca scriptul sa...

Cum setez un cron job ?

MxHost va permite utilizarea serviciului cron jobs pentru rularea unor scripturi la intervale...

Pachetul de gazduire gratuit

MxHost ofera incepand cu data de 1 decembrie 2008 un pachet de gazduire gratuit pentru clientii...

Se activeaza conturile de shell access ?

Din motive de securitate nu se activeaza pentru nici un client accesul shell.