Comunicarea in situatii de criza

Fie ca e vorba de criza provocata de COVID-19 sau orice criza, e absolut esential ca si detinator de afacere online, sa reusiti sa faceti fata acestei perioade si mai ales e nevoie sa va reganditi strategiile.

Pentru business-urile mutate in online, poate fi o provocare mare sa faca fata unei situatii de criza si uneori destul de dificil de gestionat. Pe langa obstacolele intalnite in relatia cu clientii, mai pot aparea si probleme interne. Dar ce e cel mai important, e sa reusiti sa obtineti controlul asupra situatiei si sa nu pierdeti din vedere atingerea obiectivelor afacerii. Trebuie sa incercati sa gasiti alternative pentru a obtine satisfactia consumatorilor.

Comunicati prin orice modalitati, cu potentialii vostri clienti sau cu actualii, aratati interes asupra problemelor si sustineti-i cu seriozitate. Aveti rabdare cu ei, nici pentru ei nu e o situatie usoara, tocmai de aceea trebuie sa incercati sa ii fidelizati sau sa ii atrageti prin diferite mijloace. Investiti resurse si timp, deoarece aceasta perioada ii va face sa mediteze mult mai mult la ceea ce conteaza cu adevarat si sa puna accent pe calitate. Calitatea trebuie sa primeze in business-ul vostru.

Website-ul dvs trebuie sa fie primul loc unde clienti pot sa gaseasca informatiile de care au nevoie.

Pe langa comunicare incercati sa puneti la cale o strategie prin care sa obtineti increderea consumatorilor si sa le imbunatatiti experienta pe site, chiar mai mult decat de obicei prin:

– Continut de calitate, creati continut nou si bazat pe informatii reale

– Pagini cat mai user-friendly, asigurati-va ca tot ce au nevoie e la indemana lor si starniti-le interesul

Site optimizat si actualizat pentru a functiona pe orice dispozitiv

– Realizati activitati si evenimente in online – video-conferinte, concursuri, profitati de avantajele oferite de tehnologie si de toate canalele de comunicare. Retelele de socializare pot fi un instrument de comunicare excelent pe perioada de criza

– Construiti un blog daca nu aveti deja unul existent si scrieti cat mai mult, atrageti trafic pe site. Oferiti informatii despre schimbarile aparute sau masurile pe care le luati in aceasta perioada. Mai mult, stabiliti si o strategie de SEO pentru ca oamenii sa va gaseasca mai usor

– Oferiti-le posibilitatea sa se aboneze la un newsletter. In acest mod ii puteti tine la curent cu oferte, schimbari, servicii noi, iar asta va face sa creasca loialitatea fata de brand.

Puneti clientii pe primul loc

Consumatorii, clientii vostri vor sa auda de voi, nu ramaneti pasivi la aceste aspecte. Fiti prezenti in online. Trebuie sa tineti cont ca in viitor, lucrurile vor evolua si trebuie sa va adaptati, oamenii vor cumpara exclusiv online. Lucrurile se schimba tot timpul, ce nu trebuie sa se schimbe e interesul vostru pentru a le oferi cele mai bune servicii online.

MXHOST te sustine

Noi suntem aici pentru a va sustine business-ul si pentru a deveni parteneri in livrarea celor mai performante servicii. Ca sa puteti comunica cu clientii, in aceasta perioada de criza, aveti nevoie de un website care sa functioneze la capacitati maxime. Acum, cand fiecare zi aduce cu sine incertitudini si noi preocupari, clientii trebuie sa se simta in siguranta cand va acceseaza site-ul si mai ales sa aiba incredere in informatiile primite.

Intreaga echipa MXHOST se asigura ca beneficiati de suport tehnic si dorim in aceasta perioada sa ne asiguram ca dispunem de solicitari pentru rezolvarea problemelor si mai ales propuneri din partea clientilor.

Este foarte important sa le spuneti oamenilor despre voi si afacerea voastra, dar nu uitati sa comunicati cu clientii si dupa criza. In perioade dificile, sa vinzi nu inseamna totul. Deveniti umani chiar daca scopul vostru e sa cresteti vanzarile, folositi-va de website pentru a transmite empatie. Dupa perioada asta ei isi vor aminti daca i-ati sustinut si veti fi prima alegere pentru ei. Incercati sa depasiti obstacolele si sa va concentrati pe oportunitatile care pot aparea dupa aceasta perioada de criza.

 

Lasa un mesaj