fbpx

Cum creezi conținut pentru website-ul tău

Conținut-website

Website-ul tău este într-o constantă evoluție de când citești blog-urile noastre, iar asta ne bucură foarte tare. Deja ai ajuns în faza în care trebuie să creezi conținut pentru website-ul tău, ceea ce înseamnă că ai trecut cu bine peste setup-ul inițial, instalarea WordPress-ului și alegerea temei.

În articolul de astăzi, vrem să îți dăm câteva sfaturi despre conținutul website-ului tău – atât chestiuni practice, care te vor ajuta să ajungi cât mai repede la un site gata de trimis clienților, cât și sfaturi ce țin de principii ale creării de conținut! 

Care sunt paginile necesare pentru un site web?

Fiecare site web are nevoie de cel puțin 5 pagini: 

  • Homepage 
  • Despre Noi
  • Pagina de Produse sau Servicii
  • Pagina de Contact 
  • Blog 

 

Fiecare din aceste pagini are un scop clar, iar conținutul trebuie să fie adaptat în funcție de pagina pe care o editezi la momentul respectiv. Totuși, asta nu înseamnă că fiecare pagină trebuie tratată egal. Cea mai importantă pagină este, cel mai probabil, pagina de acasă, care de multe ori reprezintă și landing page-ul pentru website-ul tău.

Apoi, deși toate sunt ”necesare”, nu toate vor fi regăsite pe orice website din lume. Există site-uri web care aleg să nu aibă un blog, deoarece nu ar avea timp să se ocupe de el! Poate că nu toată lumea are o poveste Despre Noi atât de interesantă încât să merite propria pagină web. 

Ce tip de conținut trebuie să creezi pentru paginile respective?

În funcție de pagina aleasă, conținutul tău trebuie să fie adaptat. Pe Homepage ar fi bine să fie conținut cât mai relevant despre business-ul tău, care duce mai mult în zona de vânzări, pentru a convinge clienții că tu chiar meriți atenția lor. 

În cazul paginii Despre Noi, n-ar fi rău dacă ți-ai spune povestea într-un mod cât mai captivant – doar știi deja că lumea nu mai petrece ore în șir pe site-uri web! 

Paginile de produs sau serviciu trebuie să fie la obiect – descrierea a ceea ce știe produsul să facă, care sunt beneficiile acestuia, o poză clară și sunt gata de introdus în website.

Pagina de contact, de asemenea, trebuie să debordeze de simplitate. Un formular, adresa de mail, telefonul pentru a fi contactat telefonic și, în caz că ai birou fizic, o adresă sunt de ajuns!

Blog-ul nu mai este ce a fost o dată, însă necesitatea lui încă există. Fără conținut scris constant, motoarele de căutare te vor pierde în sutele de mii de site-uri web! 

Fac conținutul singur sau colaborez cu cineva?

Acum că știi cum trebuie să populezi paginile respective cu conținut, vine o întrebare crucială – scrii tu conținutul sau colaborezi cu cineva? Ei bine, dacă ai experiență în a scrie conținut online, ar fi bine să faci tu singur conținutul, doar că o să-ți ia mai mult timp.

Poți, în același timp, să colaborezi cu un freelancer sau cu o agenție care să te ajute. Acestora trebuie doar să le dai un brief iar în timp ce ei lucrează la conținut, tu poți face altceva pentru afacerea ta! 

Am nevoie de conținut constant?

Răspunsul este simplu: depinde. Depinde de tipul site-ului tău web, dacă crezi că acesta are cu adevărat nevoie de conținut constant sau dacă tu, ca afacere, ai ce oferi nou în domeniul tău.

Ideal ar fi să ai nevoie de conținut constant, deoarece industriile se schimbă constant.

De asemenea, dacă vrei ca motoarele de căutare să fie prietene cu site-ul tău, conținutul constant este, în general, una din soluții!

Ce tipuri de conținut ar trebui să existe pe un website?

Când discutăm despre conținutul de pe un website, mai ales dacă acesta este nou, trebuie să ne asigurăm că venim cu ceva inovativ în piață. De asemenea, conținutul trebuie să fie o combinație între cel de vânzare și conținut informativ, care îi ajută pe clienți să ia decizii corecte și informate! 

În ceea ce privește formatul, te invităm, pe lângă clasicul conținut scris, să explorezi și conținutul video. Acesta este viitorul și poate să-ți aducă clienți din diferite publicuri țintă, la care nu te-ai gândit până acum!

Fii atent la blog-ul nostru sau la paginile noastre de social media, pentru a te asigura că nu pierzi următorul articol! 


Lasa un mesaj