Cum iti dai seama ca un provider de hosting este slab calitativ

provider-hosting

Cand vine vorba de inceperea unei afaceri online, alegerea numelui de domeniu, a unui furnizor de servicii de gazduire si platforma pe care vei construi website-ul, sunt cei trei factori importanti pentru care vor asigura succesul start-up-ului.

Fara ca aceste 3 elemente de baza sa fie in regula, afacerea online pur si simplu nu va putea functiona in parametri optimi si, in scurt timp, va disparea din mediul online. Asadar, abordand in detaliu acesti factori, vei afla cum sa faci alegerea potrivita.

Iata cateva elemente importante care pun un semn de intrebare asupra calitatii serviciilor unui furnizor de servicii de gazduire si care duc la concluzia ca s-ar putea sa nu fie partenerul potrivit:

Downtime frecvent

Prea mult downtime afecteaza traficul website-ului, credibilitatea clientilor si a motoarelor de cautare, lucru ce influenteaza negativ din punct de vedere SEO. Acest lucru duce, desigur, la scaderea conversiei si a profitabilitatii. Daca website-ul tau este mai mult de 1% din timp picat, este un semnal de alarma ca trebuie sa cauti un alt furnizor de gazduire web.

Incarcare lenta a site-ului

Incarcarea greoaie a website-ului poate fi datorata mai multor factori: resurse limitate ale serviciului de hosting sau optimizarea nepotrivia a platformei site-ului. Daca optimizarea site-ului este corecta, atunci ai nevoie de resurse mai mari pentru host. Daca totusi, resursele alocate nu au rezolvat problema, este posibil ca serverul pe care se afla contul tau sa fie supra-aglomerat, motiv pentru care trebuie sa te re-orientezi spre un alt furnizor.

Panou de control greu accesibil

Panoul de control al serviciului de host ajuta atat pentru gestionarea site-ului si a fisierelor aferente, cat si pentru adresele de email, domenii addon si altele. De asemenea, este necesar si un panou de control pentru partea de managementul serviciilor, pentru tickete de asistenta tehnica si facturare. Daca nu ai acces la serviciul complet, s-ar putea ca solutia platita sa nu fie cea mai potrivita pentru afacerea ta.

Software invechit

Un furnizor de servicii de hosting trebuie sa fie la curent cu ultimele noutati din domeniu, cu ultimele versiuni de soft si alte tehnologii utilizate, inclusiv storage.

Suport tehnic ne-experiementat

Atunci cand ai o problema simpla, insa suportul tehnic nu intelege ce ai nevoie sau cum sa te ajute, s-ar putea ca personalul sa nu aiba experienta necesara. Un caz mai rau este atunci cand nu ai serviciul de suport deloc inclus in pachetul de gazduire sau, este inclus dar nu poti da de ei prin nicio metoda de contact.

In mod normal, un provider de hosting trebuie sa ofere asistenta tehnica non-stop, prin mijloacele de comunicare specifice – email, ticketing, telefon, live chat.

Serviciu de backup inexistent

Un serviciu de gazduire trebuie sa aiba backup inclus in cazul in care se pot pierde datele stocate. Incidente de acest gen pot avea loc din cauza unei erori umane sau a unei investari ale site-ului.

Acestea sunt cele mai importante fapte care pot demonstra faptul ca furnizorul de hosting nu este unul profesionist si ca nu ofera toate intrumentele necesare pentru functionarea optima a afacerii online.

Monitorizarea permanenta a serverelor care ofera servicii de hosting este cruciala pentru uptime. Un furnizor de hosting respectabil si cu o reputatie buna va cauta in permanenta sa ofere cele mai actuale solutii si instrumente specifice pentru aceste tipuri de servicii si va oferi tot suportul necesar atunci cand clientul are nevoie.

La MxHost folosim ultimele tehnologii disponibile pentru a livra servicii de hosting ireprosabile si asiguram suportul tehnic necesar 24 din 7 astfel incat, in orice moment s-ar putea sa intampini probleme cu site-ul, vom fi aici pentru a ne asigura de functionalitatea sa in cel mai scurt timp.


Lasa un mesaj