Cum poti obtine o lista proprie cu adrese de email


In prezent, email-ul este una dintre cele mai importante instrumente de comunicare. Conform studiilor de specialitate, 62% din marketerii online se folosesc de email pentru a initia procedurile de vanzare.

Cum faci insa sa iti creezi propria lista cu adrese de email,  astfel incat sa nu fie o lista cumparata, cu trimiteri de tip spam? In primul rand, facandu-te cunoscut in randul clientilor si a potentialilor clienti si mentinand in permanenta contactul cu acestia, este ideea ce asigura succesul unei afaceri. Concurenta in mediul online este foarte mare, astfel ca trebuie sa iti mentii in permanenta statutul, cel putin in mintea consumatorului.

Indiferent ca este vorba de lansarea unui nou produs, o noua promotie sau discount pe o anumita perioada, un newsletter prin care sa promovezi produsul este intotdeauna o metoda buna de marketing, dar si de protejare a brandului.

Colectarea adreselor de email de la clienti poate fi destul de simpla, iata cateva idei folositoare:

Foloseste cuvintele potrivite – cele mai multe conversii se inregistreaza in momentul in care folosesti cuvintele potrivite in newletter, in general cele care conving sa intre pe website. De obicei, aceste convingeri sunt prin discounturi, promotii sau produse foarte bune.

Ofera un discount la oferirea adresei de email – de exemplu, in cazul in care un vizitator isi introduce adresa de email pe motiv ca doreste sa primeasca newsletere, ii poti oferi un bonus sau un discount, in semn de multumire.

Profita de orice oportunitate – fiecare cerere de catalog produse, de obtinere a unui contact sau orice alta solicitare, poate fi o noua oportunitate de a obtine adresa de email a potentialului client, pentru a-i trimite newsletere ulterioare.

Ofera informatii utile – poti oferi clientilor un e-book sau un articol util pentru domeniul de activitate – pentru a intra in posesia acestuia, soliciti adresa de email pentru viitoare oferte.

Desigur, pe masura ce lista de adrese de email se mareste, este important de reamintit ca emailurile se bazeaza foarte mult pe continut. In fiecare email trimis, trebuie sa oferi continut relevant pentru ceea ce i-ar putea interesa. De fapt, succesul unei campanii de email marketing este valoarea continutului – in caz contrar, este considerat pur si simplu un email de tip spam. Fara continut relevant, dupa 1-2 newletere trimise, daca clientii nu sunt satisfacuti de ceea ce citesc, se pot dezabona sau marca emailul ca mesaj spam.

Fara indoiala, email-ul este una dintre cele mai simple metode de comunicare, cea mai eficienta si cea mai ieftina, intrucat, atunci cand mesajul ajunge in inbox, este clar ca este vorba despre o adresare directa si personala. Crearea unei liste de adrese de email-uri necesita, timp si rabdare, insa odata creata, aceasta poate genera conversii si vanzari pe masura asteptarilor. O alta caracteristica importanta este reputatia adresei de email si impactul acesteia asupra clientilor.

 

 


Lasa un mesaj