Cum sa atrageti mai multi clienti in magazinul dvs. online Magento?


Menținerea afacerii în fața concurenței nu a fost niciodată o misiune simplă. Fiind un proprietar de magazin online, trebuie tot timpul să acordați importanță prezenței pe care o aveți pe web și să atrageți cât mai mulți clienți sau să îi mențineți pe cei actuali. Acest lucru poate deveni o provocare, mai ales dacă nu aveți de gând să investiți prea mult în promovare. Poate implica eforturi destul de mari concentrarea pe menținerea bazei de clienți, creșterea loialității față de marcă sau atragerea de noi clienți, însă acestea sunt părți cheie a dezvoltării afacerii dvs.

Cum puteți atrage clienți în magazinul dvs. online Magento, fără eforturi prea mari:

Aș vrea să încep prin a vă spune ce vor aprecia clienții cel mai mult. Vor aprecia transportul gratuit, o politică avantajoasă de returnare, un proces sigur de plată online, precum și instrumente de urmărire a comenzii. Totodată, clienții vor pleca dacă procesul de comanda online e complicat și necesită mult timp, fie din cauza vitezei de încărcare a site-ului, fie din cauza unui website nestructurat și deloc ușor de utilizat sau fiabil.

Transportul gratuit va atrage mai mulți cumpărători în magazinul dvs. online și va stimula vânzările. Expedierea gratuită îi îndeamnă să cumpere din magazinul dvs., ceea ce vă susține ofertele și promoțiile și vă încurajează să obțineți un avantaj față de rivalii dvs.

Modalitățile de plată multiple și sigure îi va încuraja pe vizitatori să vă aleagă în detrimentul concurenței și să înțeleagă că v-ați gândit la nevoile lor. Pe lângă oferirea unei experiențe de cumpărături sigură, trebuie să le oferiți și posibilități de plată în funcție de beneficiile lor. Oferiți-le oportunitățile necesare pentru a face plăți în magazinul dvs. Magento.

Viteza de încărcare optimă este crucială. Oamenii devin frustrați atunci când trebuie să aștepte prea mult să se încarce un website. Un website lent frustrează consumatorii și în plus afectează clasamentul motoarelor de căutare. Pentru a nu ajunge în această situație, trebuie în primul rând să vă alegeți un furnizor de găzduire web de încredere, să vă optimizați codul și baza de date, să comprimați fișierele JavaScript și CSS și să reduceți dimensiunile imaginilor produselor dvs.

Conținutul îi ajută pe consumatori să vă găsească pe Google și este o parte critică a experienței clientului. Dar nu e suficient să aveți doar conținut nou, acesta trebuie să fie personalizat și adaptat la nevoile clientului. Vizitatorii vor rămâne mai mult pe site și vor fi mai predispuși să cumpere. Crearea de materiale precum postări pe blog sau eBook-uri pentru a interacționa cu clienții sunt o modalitate excelentă de a vă construi imaginea mărcii și de a atrage trafic pe site-ul dvs. web. Conținutul care îi învață pe clienți ceva nou sau le oferă o perspectivă semnificativă îi poate ajuta, de asemenea, să simtă o legătură personală mai puternică cu marca dvs. De asemenea, puteți crea conținut care permite consumatorilor să efectueze achiziții direct din postarea de pe blog, videoclip sau alt conținut pe care îl consumă.

Abonările la newsletter sunt opțiuni atractive și vor menține clienții informați pentru a-i alerta cu privire la oferte noi, personalizate. E-mailul vă poate ajuta, de asemenea, să ajungeți la clienții care și-au abandonat coșurile de cumpărături. Pentru ca marketingul prin e-mail să funcționeze cu adevărat, totuși, trebuie să vă dezvoltați continuu lista cu noi vizitatori. În mod ideal, fiecare pagină a site-ului dvs. de comerț electronic ar trebui să aibă un formular de obținere a e-mail-ului care să se integreze în restul experienței dvs. de cumpărături. Când aveți acele adrese de e-mail, echipa dvs. de marketing poate trimite oferte personalizate clienților și le poate redirecționa înapoi pe site-ul dvs. web.

Toate eforturile dvs. de a atrage clienți noi, ideile implementate, pot funcționa la un moment dat, și mâine să nu mai funcționeze. Nu lăsați acest lucru să se întâmple și testați constant, analizați cum interacționează consumatorii cu conținutul dvs. și cu experiența oferită pe site-ul dvs. de comerț electronic.

Magento este cea mai populară platformă open-source de creare și gestionare a unui magazin online, cu creștere rapidă, cu funcții îmbunătățite, inovatoare și personalizate. o platformă dedicată pentru ecommerce. Vă doriți performanțe de top pentru magazinul dvs. online Magento? La MxHost găsiți ce căutați: profitați de pachetele specializate pentru platforma Magento și alegeți o gazdă web de încredere. Serverele special configurate pentru Magento sunt dedicate clienților care își doresc să obțină rentabilitate și performanță pentru magazinul lor online.


Lasa un mesaj