Cum să atragi clienți în calitate de nou provider de hosting

provider-hosting

Mediul online este schimbător, prin urmare și serviciile de hosting, aplicațiile, trebuie să se adapteze în funcție de nevoia consumatorului. În calitate de provider de hosting la început de drum, cel mai probabil în postura de reseller hosting, cel puțin în etapa inițială până se obține un profit suficient pentru achiziția de echipamente proprii pentru a fi colocate, este importantă fiecare oportunitate care ți se oferă.

Ca în orice afacere incipientă, și în cazul unui reseller hosting este nevoie de un plan de margeting strategic și bine stabilit. Cele mai bune întrebări sunt: cum poți ajunge cel mai eficient la client? Cum poți păstra legătura cu ei astfel încât să-i poți fideliza, să- transformi din potențiali clienți în colaboratori pe termen lung?

În primul rând, trebuie definit foarte bine publicul țintă. Poate esti un web designer priceput și dorești să oferi servicii complete clientului tău – așadar, publicul tău țintă sunt persoanele care caută pachet complet pentru site. Indiferent de situație, îți stabilești publicul țintă. Acesta este un bun început. Acum însă, ia în considerare și alte aspecte:

– Ce tipuri de potențiali clienți dorești să ai – te orientezi la început pe găzduirea de bloguri, site-uri de prezentare, magazine online.

– Ce tip de soluții poți oferi – găzduire shared, servere virtuale, servere dedicate.

– Care este cel mai bun partener pe care-l poți alege.

– Ce modalitate legală vei folosi pentru facturarea serviciilor de hosting.

După ce ai stabilit aceste criterii, poți începe o campanie de marketing, prin intermediul căruia prezinți care sunt beneficiile și avantajele unui pachet de hosting, comparativ cu alți provideri. Campania trebuie derulată pe mai multe canale de transmisie cel puțin în mediul online, pentru a capta cât mai multă audiență.

Website – desigur, site-ul trebuie să fie responsive, intuitiv, ușor de navigat și ușor de efectuat o comandă online. De asemenea, pagina de contact și detaliile firmei trebuie să fie ușor de identificat, cu informații transparente. Trebuie să ai activat un certificat SSL pentru creșterea încrederii clienților și pentru plăți online în siguranță. Site-ul este principala resursă pentru potențialii clienți, pentru a afla toate informațiile.

Blog – este cea mai bună modalitate de a genera trafic pe site, cu informații relevante. Poți utiliza blogul pentru a posta informații relevante despre tendințele industriei de hosting, noile tehnologii, produse sau servicii. Postările de pe blog trebuie distribuite pe toate canalele de socializare.

Social Media – postările regulate pe canalele rețelelor sociale întărește relația de solidaritate și branding, prin intermediul căruia poți introduce link-uri către paginile site-ului.

MxHost poate fi un partener strategic de nădejde, prin oferirea de soluții de reseller hosting la costuri avantajoase oricărui start-up.

 

Lasa un mesaj