Cum sa inregistrezi numele de domeniu dorit chiar daca nu e disponibil

Ai deja o idee stralucita cu privire la lansarea unui nou produs sau website, cel mai probabil ai stabilit deja si sloganul doar ca, la inregistrarea domeniului, afli ca este deja ocupat. Din pacate, aceasta situatie este tot mai des intalnita, pentru simplu motiv ca numele cunoscute sunt inregistrate de multa vreme.

Mai mult decat atat, chiar daca au aparut noile TLD-uri, cu sute de extensii disponibile, numele foarte cunoscute sau comune in mai multe limbi sunt considerate domenii premium si se vand la preturi mult mai mari decat un domeniu normal.

Adesea, lucrurile trebuie gandite intr-o alta maniera in asa fel incat sa nu fi limitat in privinta alegerii numelui de domeniu. Alegand un nume original, intuitiv si in acelasi timp simplu, te vei diferentia de concurenta si iti vei putea afirma prezenta online creand un brand unic si relevant pentru afacerea online.

Cu toate acestea, iata ce optiuni poti avea daca iti doresti neaparat un domeniu care este deja inregistrat:

1. Adauga o cifra in interiorul numelui sau o litera diferita – adesea, un nume scris intentionat gresit poate genera foarte mult trafic, mai ales de pe motoarele de cautare.

2. Adauga si alte cuvinte numelui de domeniu dorit – de exemplu, daca iti doresti un nume care este deja luat, mai poti adauga un cuvand la domeniu care sa fie reprezentativ pentru locatie sau alta caracteristica importanta.

3. Inregistreaza un domeniu relevant pentru tipul de activitate – daca niciuna din variantele de mai sus nu iti convine, poti renunta la idee si sa alegi un nume de domeniu original, fara sa tii cont de cele mai comune nume intalnite.

Indiferent de metoda pe care ai ales-o, promovarea ulterioara este cea care conteaza cu adevarat. Cu o promovare eficienta, un nume nemaiintalnit poate deveni un brand veritabil in mediul online.

 

 

Lasa un mesaj