Cum sa scrii un titlu captivant pentru articolele blogului tau

In momentul in care scrii sau cauti sa citesti un articol, primul lucru captivant pentru orice utilizator este titlul. Titlul unui articol este cel care conteaza si cel care atrage trafic pentru continutul propriu-zis. Daca titlul este unul captivant, majoritatea utlizatorilor vor citi intreg articolul.

Titlurile prea lungi, prea scurte sau prea vagi, pot sa nu aiba impactul dorit. Deoarece oamenilor le place sa stie despre ce va fi continutul articolului inca din titlu, acestea trebuie sa fie coerente si atractive, sa capteze atentia publicului tinta.

Pentru a scrie un titlu captivant articolului ce urmeaza sa-l publici pe blog, este recomandat sa urmezi aceste sfaturi, cel putin uneori:

Foloseste o cifra in interiorul articolului – numerele sunt usor de memorat si vizualizat si este o informatie concisa si clara. De asemenea, in interiorul continutului te poti folosi de marcaje pentru idei si alineate, pentru a fi structurate mai usos si mai lizibil.

Foloseste apelative directe – oamenii dintotdeauna au cautat solutii care sa ii ajute sa-si rezolve problemele. prin apelativ direct, precum “cum sa iti faci”, “tu sa scrii”, fiecare persona in parte are impresia ca i te adresezi direct si personal, chiar daca, de fapt, te adresezi populatiei in masa.

Pune o intrebare – oamenii au nevoie de raspunsuri si solutii la intrebarile care si le pun uneori. Daca intrebarea din titlu se potriveste intocmai nevoilor lor, atunci cu certitudine vor citi continutul pentur a afla raspunsul.

Foloseste adesea expresia “cum sa” – populatiei ii place sa stie cum sa faca lucrurile. Intotdeauna vor fi in cautare de solutii pentru a trai mai bine, a face mai bine anumite lucruri, a manca mai bine, a se ingriji corespuzator etc. Toate aceste solutii raspund la intrebarea “cum sa…”.

Desigur, sunt multe alte lucruri de luat in calcul atunci cand scrii un titlu de articol, precum relevanta raportanta la continut, cuvinte cheie. Insa, sunt si lucruri simple de urmat, precum cele mentionate, care starnesc inevitabil atentia si capteaza trafic.

 

  • Florin Rusu says:

    Da google keyword planner este un ajutor de nadejde pentru a seta cuvinte keie pentru o anumita nisa de clienti sau cititori. Titlul articolului este cel mai important aspect care trebuie avut in vedere la crearea unui articol.

Lasa un mesaj

-->