Cum sa te promovezi pe retelele de socializare


Ca un articol, video sau post sa devina viral pe retelele de socializare, este visul oricarui marketer online. Mai mult decat atat, investitia este minima pentru a posta orice pe oricare retea de socializare, fiind vorba doar de cateva secunde, indiferent ca vorbim de Facebook, Twitter sau oricare retea de socializare.

Insa cum faci ca acest lucru este posibil incat sa publici ceva atat de interesant incat acel post sa intereseze pe majoritatea celor catre care te adresezi?

Greu de crezut, insa exista numeroase metode, care tin atat de experimente, studii cat mai ales de creativitate si originalitate.

Fii mereu la curent cu ultimele noutati

Oamenilor le place sa citeasca, in primul rand, lucruri de care nu au mai auzit pana acum. Surprinzator, le plac si acele noutati care nu le aduc beneficii, precum si cele care le pot oferi personal ceva, precum un concurs la care sa participe sau pur si simplu ceva de actualitate si nemaintalnit pe oricare din retelele de socializare.

Asadar, atunci cand se petrece ceva nou, fii pe faza si posteaza, pentru a fi primul. Cu siguranta vei atrage atentia pe retelele de socializare si, daca e o stire chiar buna, aceasta va fi impartasita intre utilizatori. Nu trebuie ca firma sau compania ta sa fi creat aceasta stire, ci pur si simplu tu sa profiti de ea la momentul oportun. Prin aceasta metoda, atragi mai multe vizite catre tine si mai multi potentiali clienti care vor mai citi ceea ce scrii pentru ca le-a placut. Ulterior, acestia iti pot deveni cititori fideli, pe care sa ii convertesti pe urma in clienti fideli.

Arata ca esti implicat emotional

Oamenilor le place ca atunci cand le arati ceva sau ii indrumi sa faca ceva, sa le arati in primul rand ca  tu esti implicat si ca esti alaturi de ei. De accea, atunci cand publici ceva pe retelele de socializare, arata o oarecare afectiune fata de publicul care te adresezi sau ai o reactie asupra ceea ce scrii.

Acest lucru este valabil si in viata de zi cu zi. Arata-le oamenilor ca iti pasa si ca ai o minima implicare personala in ceea ce ii priveste. De obicei, atunci cand esti in postura de a vinde ceva unui client, exprima-ti subtil parerea personala depsre produs si cum iti folosesti tie acesta.

Ofera premii

Cu scopul de a avea cat mai multe vizite si ulterior comenzi, ofera premii. Majoritatea celor din marketingul online adopta aceasta strategie. De exemplu, poti organiza un concurs in care, cel care sa like si share la post intra in competitia pentru a castiga un premiu care sa ii atraga si sa ii motiveze.

Invita persoanele sa aiba o reactie

Poti posta pe o retea de socializare ceva care sa necesite un raspuns din partea celor care vizualizeaza postul. Prin aceasta metoda, nu doar ca obtii vizite si like-uri, dar poti pune si o intrebare legata de serviciile tale, care sa iti poata oferi o perspectiva asupra ceea ce si-ar dori in plus sau ce imbunatatiri ai putea aduce serviciilor sau produselor pe care le promovezi.

Promovare continua

Cu toate cele mentionate mai sus, este nevoie de o promovare continua. Chiar daca postezi ceva pe o singura retea de socializare, nu este suficient. Pentru a capta cat mai mult trafic si pentru a obtine cat mai multe vizualizari, postati pe toate retelele de socializare posibile, precum Facebook, Twitter, Linkedl, Google+ si multe altele.

Prin toate aceste metode de promovare vei reusi, ca in timp sa aduci pe site-ul tau traficul dorit. De asemenea, in timp iti vei sa seama si care este rata de promovabilitate a posturilor tale pentru public: concursurile sau noutatile, putand, ulterior, sa va adaptati in functie de preferintele publicului, pentru a crea strategii ingenioase si profitabile.

 


Lasa un mesaj