Cum trebuie sa fie o pagina perfect optimizata SEO


Optimizarea unei pagini web a site-ului vostru este foarte importanta, intrucat, in functie de cuvintele cheie si de contextul introdus, utilizatorii va vor gasi mai rapid in motoarele de cautare. Termenul generic folosit este “SEO on page” sau optimizare interna, in care trebuie sa tineti cont de cateva elemente esentiale, precum: titlu, descriere, viteza de incarcare, prelucrarea imaginilor, URL-urile etc.

Din punctul de vedere al continutului, aveti in vedere urmatoarele elemente pentru o optimizare SEO eficienta:

Titlul – trebuie sa fie contina neaparat cuvantul cheie, sa nu fie nici prea lung nici prea scurt (60-70 de caractere pentru Google), nu folositi mai mult de 2 cuvinte cheie in titlu, deoarece duci la aglomerare, nu duplicati acelasi titlu ca ale altor pagini web, nu folositi numele companiei in titlul tuturor paginilor ( se recomanda a se folosi numele companiei doar cand acesta reprezinta un cuvant cheie; de exemplu, la pagina de contact).

Continutul – trebuie sa se identifice cu titlul si sa aiba relevanta despre subiect, in caz contrar motoarele de cautare vor penaliza pagina.

Accesibilitate – pagina trebuie sa functioneze in parametrii normali pentru a fi indexata de motoarele de cautare, asta insemnand faptul ca trebuie sa aiba o viteza de incarcare rapida si sa ofere o experienta placuta utilizatorului.

Butoane Social Media – introduceti pe fiecare pagina butoane de Social Media si sharing, cel putin Facebook, Twitter si Google+.

Design – site-ul trebuie sa fie responsive pentru a putea fi accesat de pe orice device mobil: laptop, desktop, tableta, telefon.

Cuvintele cheie – trebuie sa apara atat in titlu, descriere si continut ( in cazul unui articol redactat, cuvantul cheie este recomandat a fi introdus in primul paragraj, in context si in ultimul paragraf, pentru o indexare SEO optima a intregului continut).

Pe langa acestea, datorita faptului ca SEO este intr-o continua evolutie si schimbare, adaptat noilor tendinte, este nevoie de o contanta imbunatatire a continutului. De exemplu, pentru urmatorul an, s-au implementat unele modificari care, conform specialistilor, ar duce la mai bune rezultate.

Inainte de toate insa, Mxhost va recomanda ca, atunci cand va ganditi sa va optimizati SEO paginile si continutul, ganditi-va in primul rand la utilizator, ce-si doreste acesta si puneti-va in postura lui ( dupa ce cuvinte cheie cauta atunci cand doreste sa apara continutul vostru) si adaptati-le dupa structura si implementarile ce le sugereaza motoarele de cautare.


Lasa un mesaj