De ce ai nevoie de o adresă de e-mail personalizată pentru afacerea ta?


Primele impresii sunt cruciale în afaceri. Cu toate acestea, este posibil să pierdeți o șansă de a vă îmbunătăți imaginea fără o adresă de e-mail personalizată. În timp ce un client de e-mail precum Gmail sau Yahoo pare a fi o soluție ușoară pentru nevoile dvs. de e-mail, ale companiei, conturile gratuite nu au profesionalismul unei adrese de e-mail personalizate.

Din fericire, există un mod simplu de a vă configura propria adresă de e-mail personalizată cu MxHost. Încorporând domeniul site-ului dvs. web în e-mailul principal de contact, veți asigura utilizatorii că au informațiile corecte. Nu numai asta, dar veți îmbunătăți și aspectul mărcii dvs.

În acest articol, vom analiza în detaliu adresele de e-mail personalizate și trei motive pentru care proprietarii de întreprinderi mici sau medii,au nevoie de una.

Când țineți cont de popularitatea e-mail-ului, este destul de important să îl faceți corect pentru afacerea dvs. ~75% dintre consumatori susțin că e-mailul este forma lor preferată de comunicare de marketing. În plus, e-mailul este de 40 de ori mai eficient pentru achiziționarea și conversia clienților potențiali decât rețelele sociale.

Configurarea unei adrese de e-mail pentru afacerea dvs. poate părea simplă, dar există mai multe lucruri de luat în considerare atunci când creați una. Având în vedere acest lucru, ați putea fi interesat să aflați că adresele de e-mail personalizate nu trebuie să fie atașate furnizorului de găzduire a site-ului dvs. web.

Planurile noastre vă permit să urmați cele mai bune practici cheie, cum ar fi utilizarea convențiilor tradiționale de denumire. În plus, puteți crea adrese separate pentru diferitele departamente din afacerea dvs.

De exemplu, puteți utiliza o adresă precum support@numecompanie.ro pentru echipa de asistență a companiei dvs. Acest lucru vă poate ajuta afacerea să arate profesional și să vă mențină comunicările organizate.

În cele ce urmează o să vă prezint câteva 3 motive pentru care merită aveți o adresă personalizată pentru afacerea dvs.:

1. Adresele de e-mail personalizate creează credibilitatea companiei dvs.

Adresa dvs. de e-mail este probabil prima opțiune pe care o preferă cei mai mulți dintre clienții dvs. care se gândesc atunci când vor să vă contacteze afacerea. Acest lucru îl face o parte esențială a mărcii dvs. Poate fi, de asemenea, o modalitate ușoară de a construi credibilitate cu un potențial client online.

Statisticile arată că consumatorii au mult mai multe șanse să furnizeze informațiile de plată online dacă adresa de e-mail a unei companii reflectă numele acesteia. În plus, dacă faceți orice fel de marketing prin e-mail, un e-mail profesional va merge chiar mai departe, pentru a crea încredere în publicul dvs., ceea ce este esențial pentru realizarea conversiilor.

2. E-mailul profesional este un instrument de marketing rentabil

Până la finalul 2021, cercetătorii proiectează că jumătate din populația lumii va folosi email-ul. Când luați în considerare acest lucru, este probabil înțelept să investiți în construirea unei strategii puternice de marketing prin e-mail. Aceasta ar putea include alegerea unui pachet de găzduire web care oferă o opțiune pentru a crea o adresă de e-mail personalizată.

De la semnătura dvs. de e-mail la cărțile dvs. de vizită, o adresă de e-mail de marcă poate face impresie și vă poate ajuta să vă consolidați marca oriunde apare. Având în vedere rentabilitatea investiției (ROI) pentru marketingul prin e-mail, este logic să acordați o atenție deosebită la ceea ce văd clienții în câmpul From.

3. Flexibilitatea de a standardiza e-mail-urile comerciale

Când utilizați o adresă de e-mail personalizată care se potrivește domeniului site-ului dvs. web, aceasta vă poate ajuta afacerea să pară mai profesionistă. De asemenea, vă poate permite să standardizați modul în care arată toate e-mailurile din cadrul afacerii dvs. Pe măsură ce marca dvs. crește, nu va trebui să vă faceți griji cu privire la angajații care utilizează adrese de e-mail neprofesionale pentru comunicările cu partenerii sau potențialii clienți. 

În plus, vă puteți utiliza planul de găzduire a e-mailurilor pentru a crea adrese pentru diferite departamente din cadrul afacerii dvs.; acest lucru ajută la asigurarea organizării și structurii. Chiar dacă sunteți cel care răspunde la fiecare e-mail care vine, dacă aveți adrese separate în scopuri diferite vă poate ajuta să urmăriți fiecare mesaj bazat pe departamentul la care se adresează, service@ și vanzari@ spre exemplu.

Cercetările arată că utilizarea e-mailului nu pare să scadă în curând. Dacă v-ați întrebat cum să vă dezvoltați afacerea prin e-mail marketing, crearea unei adrese personalizate este o modalitate excelentă de a începe, iar având în vedere acest lucru, sunteți gata să obțineți atracția profesională și puterea de marketing a adresei dvs. de e-mail?


Lasa un mesaj