De ce blogul meu nu are succes?


Intrebarea “De ce blogul meu nu are succes? ” e tot mai intalnita in mediul online in randul tinerilor bloggeri. Atunci cand iti doresti sa incepi un blog esti destul de entuziasmat de idee, intrucat vezi in jurul tau bloggeri care, aparent in scurt timp, au reusit sa isi monetizeze pagina online.

Totusi, din afara nu se vede in totalitate munca si timpul alocat zilnic pana cand un blogger poate obtine venit din acesta sau pana ajunge sa renunte la job si se dedice in exclusivitate acestuia. De aici provide si dezamagirea tinerilor bloggeri care sunt descurajati in momentul in care vad ca rezultatele nu vin imediat.

Un lucru este cert – blogging-ul nu este pentru cei care se asteapta la rezultate “peste noapte’. Totusi, daca ai investit timp, resurse, continut de calitate, promovare mai mult de sase luni in mod constant si rezultatele intarzie sa apara, nu ai vizitatori, inseamna ca s-ar putea sa faci ceva gresit.

Iata cateva sfaturi motive sau recomandari, la scara larga, care ar putea rezolva problema rezultatelor dorite ale blogului.

  1. Scrii despre lucruri neinteresante – In general, atunci cand cititorii intra pe un blog, vor sa afle lucruri sau metode noi ce fac parte din obiceiurile de zi cu zi. Daca folosesti blogul ca pe un jurnal personal, de destainuire ci nu furnizezi idei practice sau sfaturi utile pentru ei, s-ar putea sa nu fie interesati. Trebuie sa iti stabilesti un lucru clar: Care este publicul tinta si de ce ar citi ceea ce scrii?

 

  1. Continut inconsecvent – cat de des postezi pe blog? Ce tip de continut abordezi? Nu iti poti schimba ideile de la o zi la alta, ci trebuie sa pastrezi o nisa sau un anumit domeniu – de exemplu, daca te axezi pe fashion, peste doua zile nu vei scrie despre produse sau gadgeturi it, intrucat ti-ai stabilit un public tinta.

 

  1. Te astepti la rezultate rapide – nu poti sa te astepti la mii de vizite zilnic dupa prima saptamana de activitate. Bloggingul este o activitate ce necesita investitie pe termen lung. Stabileste-ti alte scopuri sustenabile si de scurta durata, cum ar fi numarul de cititori pe un articol interesant.

 

  1. Nu faci suficicienta promovare – Scrisul pe blog este doar jumatate din munca depusa – promovarea continutului este la fel de esentiala ca un continut de calitate. Promoveaza articolul pe toate canalele posibile si paginile de socializare.

 

Incearca sa faci o analiza a blogului pentru a vedea daca respecti toate aceste criterii, in linii mari, pe langa continut original si calitativ, design responsive si fatada aerisita si intuitiva si cel mai important – nu renunta dupa prima luna.


Lasa un mesaj