De ce pagina de contact a site-ului este cea mai importantă

Atunci când ne gândim la crearea unui nou website sau la editarea designului pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor sau pentru creșterea traficului și a conversiilor, aproape întodeauna ne gândim la editarea primei pagini sau a paginilor site-ului cu produse.

Mai apoi, ne orientăm la îmbunătățirea paginii plăților și achizițiilor online, a recenziilor, a întrebărilor frecvente și a recenziilor. Rareori, proprietarul de site acordă importanță paginii de contact a site-ului.con

Totuși, chiar și cele mai simple site-uri de prezentare sau dimpotrivă, cele mai complexe, au nevoie de o pagină cu date de contact. Din păcate, în foarte multe cazuri, site-urile nu au pagini de contact sau date de contact la care pot fi apelați, lucru care, în viziunea utilizatorului, nu prezintă credibilitate.

Înainte de a plasa o comandă sau de a citi informații despre un anumit subiect, de obicei utilizatorii tind să se informeze despre cine se află în spatele site-ului și locația acestuia. Aceste informații se regăsesc la pagina de contact, alături de toate datele persoanei sau ale firmei, adresa, o adresă de email și un număr de telefon sau un formular de contact.

Într-o afacere, site-ul este cel mai solicitat “membru” al echipei, pentru că este online și funcționat non-stop. Practic, nu are nevoie de vacanță sau pauze.

Pagina de contact, creată cu un design aerisit, poate deveni un instrument valoros pentru vizitatori, care nu numai că oferă datele de contact și un formular tipizat, dar și puncte de contact suplimentare și crearea unei baze de date cu adrese de contact ulterioare.

Conform statisticilor, pagina de contact a unui site este una dintre cele mai accesate și, adesea, primul pas în începerea conversațiilor cu clienți potențiali. Desigur, pe lângă pagina de contact, este recomandat un live chat pentru o discuție în timp real, alături de pagini pe rețelele de socializare.

 

 

 

 

Lasa un mesaj