Este un procent exact de cuvinte cheie ce ar trebui utilizate pentru SEO?

Cuvintele cheie au fost dintotdeauna aspectul central al optimizarii pentru motoarele de cautare, inca de la inceputul anilor 1990. La inceput, conta numarul de cuvinte cheie introduse intr-un context. In timp insa, pe masura evolutiei, suma la care au contribuit cuvintele cheie, a devenit mai putin importanta.

Au intervenit si alti factori ce au fost adaugati in ecuatia rezultatelor motoarelor de cautare. Astazi, peste 200 de valori individuale sunt utilizate de Google pentru a determina clasarea paginii web.

Si totusi, desi reprezentantii Google au incercat sa atenueze importanta cuvintelor cheie, acestea se afla, totusi, in topul listei metrice.

De fapt, cheia reala a succesului este de a intelege modul in care cuvintele cheie sunt masurate de Google. Astfel, se observa cum unii webmasteri au gasit idei inovatoare de a incorpora cuvinte cheie relevante in paginile lor web. Una dintre aceste metode includ introducerea unei liste de cuvinte cheie in partea de jos a paginii, punerea pe pagina a “textului invizibil” (text care aceeasi culoare cu fundalul), plasarea unei liste de cuvinte cheie in meta descriere, umplerea cu cuvinte cheie a descrierilor imaginilor sau a numelor de fisiere sau in diverse alte programe.

Insa echipa de asigurare a calitatii Google a simtit imediat ca aceste tehnici nu sunt altceva decat incercarea de pacalire a sistemului, fara sa ofere in schimb continut de calitate.

Prin urmare Google a declarat ca nu exista un nmar magic de cuvinte cheie introduse pe un anumit continut, ci depinde si de ce face concurenta, impreuna cu calitatea continutului.

Daca a exista un numar minim sau maxim de cuvinte cheie de setat, fiecare pagina web din lume ar fi optimizata pentru a satisface aceasta cerinta iar scopul intregii liste metrice ar fi compromis – acela de a livra continut relevant pentru utilizatori.

Asadar, paginile web trebuie incarcate cu continut relevant, de calitate, bine scris, care functioneaza in mod natural cu cuvinte cheie. In fapt, experimentarea paginilor in timp este singura modalitate de a imbunatati continutul unui website, analizand, in deosebita masura, si concurenta dar si cuvintele cheie pe care le cauta utilizatorii in mod frecvent.

Chiar si expertii SEO au inteles acest lucru, astfel ca acestia se angajeaza in crearea unui continut angajat, de calitate superioara, prin utilizarea si a altor tactici SEO.

Lasa un mesaj