Google are incredere in afacerea ta?


Posibil te intrebi de ce website-ul tau nu este in primele rezultate Google. Raspunzul la aceasta intrebare, cel mai probabil, ar putea fi diversificat in zeci de motive. Cu certitudine, sunt cel putin sute de criterii prin care Google pozitioneaza site-urile in pagini.

Inainte de toate, trebuie sa stii ca primul criteriu pe care Google se bazeaza pentru pozitionarea in clasament este increderea. Astfel, daca site-ul nu prezinta incredere, Google nu te va propulsa in clasament. De fapt, Google cauta sa promoveze cele mai bune site-uri cu putinta si sa afiseze in primele pagini acele site-uri care ofera cea mai buna experienta utilizatorilor.

Reputatia online

Nu conteaza daca in afara mediului online afacerea este cunoscuta si apreciata, intrucat Google nu are de unde sa stie acest lucru. In mediul online, reputatia buna trebuie creata prin review-urile pe care le primesti, prin share-urile pe retelele de socializare, prin experienta oferita utilizatorilor, prin increderea oferita si prin felul in care utilizatorii revin pentru cel putin a doua oara pe acelasi site.

Cum stii daca Google are incredere in afacerea ta

Cea mai buna varianta de a vedea daca Google are incredere in site-ul tau este sa urmaresti daca, in urma investirii in SEO si optimizarea pentru motorul de cautare cresti sau nu in clasament. Daca nu cresti ci dimpotriva, scazi in top, cel mai probabil ceva nu faci bine; daca, in schimb te afli printre primele rezultate, cel putin dupa anumite cuvinte cheie, inseamna ca Google “te place”.

In trecut, Google clasifica site-urile dupa un asa numit clasament numit “Page Rank”, de la 1 la 10 si in functie de acest numar erai clasat in motorul de cautare. Acest clasament insa a fost abandonat si Google si-a modificat algoritmul de pozitionare a website-urilor.

Ce sa faci pentru ca Google sa aiba incredere in facerea ta

Sunt numeroase metode prin care poti investi timp, energie si atentie pentru a imbunatati pozitia in Google. Cu cat mai multe implementari simultane si constante, cu atat sansele de urcare in clasament sunt mai mare.

1. Continut de calitate – scrie constant continutu original si de interes pentru utilizatori, astfel incat sa fie cat mai des accesat. O modalitate buna de a crea continut nou este un blog pe site in care sa prezinti noutati, oferte sau modalitati prin care utilizatorii pot folosi produsele ce le vinzi.

2. Social Media – tine la curent clientii sau cititorii pe paginile de socilaizare si afiseaza butoane de share pe site.

3. Obtine backlinks – alte site-uri care te recomanda ca si un bun producator, prezinta incredere lui Google.

4. Functionalitate optima – o metoda foarte simpla de a pierde increderea Google este sa ai un site infectat sau care nu functioneaza in parametrii normali. Asadar, asigura-te ca nu exista niciun fel de eroare de functionalitate.

5. Securitate – site-ul trebuie sa ofere securitate utilizatorilor. Aceasta poate fi asigurata prin instalarea unui certificat SSL si afisarea emblemei de securitate.

6. Fii la curent cu noutatile – aplica in mod constant metode SEO recomandate de Google pentru a mentine si creste pozitia. In unele cazuri, daca nu detii cunostintele necesare, este recomandat sa apelezi la o agentie specializata pentru SEO.

7. Design responsive – intrucat majoritatea utilizatorilor acceseaza motorul de cautare prin intermediul unui dispozitiv mobil, un plus de incredere il ofera designul responsive.

8. Contact – afiseaza intr-un loc vizibil pe site si updateaza cand este cazul datele de contact – adresa, telefon, adresa email.

Desigur, sunt multe alte modalitati de a castiga increderea motorului de cautare, important este sa aplici cat mai multe dintre ele pentru a obtine rezultatele dorite. Cu cat mai sus in clasament, cu atat sansele de conversie sunt mai mari si generarea de trafic pe site va fi vizibil imbunatatita.


Lasa un mesaj