Google lansează noi instrumente de măsurare a vitezei paginilor pe mobil

Google lansează noi instrumente de măsurare a importanței vitezei paginilor pe mobil. Unul este Mobile Scorecard ce analizează viteza site-ului pe mobil în raport cu concurența, celălalt este Impact Calculator, ce vizează impactul vitezei mobile raportat la conversii.

De câțiva ani Google lucrează intens pe partea de marketing și se străduie să ofere proprietarilor de site-uri cât mai multe unele de măsurare e eficienței, care să-i ajute să îmbunătățească experiența utilizatorilor pe dispozitivele mobile.

Astfel, de curând, a anunțat lansarea a două instrumente de marketing care măsoară viteza site-urilor pe mobil folosind Chrome, dar în prealabil și prin comparație cu alte site-uri concurente. În prezent, instrumentele pot raporta mii de site-uri din 12 țări; site-urile din România încă nu sunt incluse în analiza acestora.

Pentru o bună experiență a utilizatorului, Google recomandă ca viteza optimă de încărcare a paginilor pe mobil să fie până la 5 secunde, pentru conexiuni 3G și 3 secunde pentru 4G.

De cealaltă parte, instrumentul Mobile Scorecard pune datele mobile într-o perspectivă monetară, care arată conversia de impact dacă viteza site-ului nu este optimizată corespunzător.

Aceste rezultate au la bază performanța online a site-urilor de e-commerce din 2017, care arată că fiecare secundă de întârziere încărcare pagină contează și că poate afecta conversiile cu până la 20%.

Instrumentele Mobile Scorecard și the Impact Calculator pot fi accesate de aici.

Lasa un mesaj