Idei pentru creșterea vânzărilor online de Valentine’s Day

Valentine’s Day domină cumpărăturile online din luna februarie. Deși sărbătoarea provine din Statele Unite, unde doar anul trecut s-au înregistrat vânzări de peste 18 miliarde de dolari, și în România fenomenul ia amploare tot mai mare, de la an la an. Din acest motiv, retailerii se pregătesc din timp pentru a putea oferi cele mai avantajoase promoții pentru clienți.

De obicei, de ziua îndrăgostiților nu profită doar magazinele online care vând produse specifice, ci creează campanii de marketing stategice și restaurantele, barurile, sălile de cinema sau florăriile. La fiecare în parte, provocarea este cum să atragi acești clienți spre afacerea ta. Soluția este marketingul online prin conținut.

Dacă afacerea ta poate obtine avantaje financiare în această perioadă, începând de la finele lunii ianuarie, poți începe să promovezi online, să produci și să distribui intens – articole pe blog, video-uri de prezentare,  imagini, care să reliefeze avantajele ofertei propuse, sau orice alte idei și metode pentru a atrage, a angaja și a menține clienții pe site-ul tău.

Nu uita că informația relevantă și conținutul de calitate te vor ajuta să creezi o relație stabilă cu clientul, care, în final, poate duce la achiziția produsului sau a serviciului oferit de Valentine’s Day.

De exemplu, peste 50% din traficul generat de Valentine’s Day a fost generat de pe dispozitivele mobile. Anul acesta se preconizează un procent mai mare. Așadar, campaniile de promovare ar trebui orientate în mod special pentru mobil.

Confom statisticilor, de Valentine’s Day nu se caută cadouri doar pentru persoana iubită, ci și pentru prieteni, familie, colegi sau, mai nou, animelelor de companie. Așadar, gama se extinde considerabil.

De exemplu, anul trecut, cele mai căutate sintagme pe Google au fost “cadouri barbati”, “cadouri femei”, “jucarii plus”, “cadou Valentine’s Day”, “ciocolata”, “bijuterii”, “flori”. Astfel, se observă faptul că se poate jongla cu aceste cuvinte cheie, pentru că ne duc într-un spectru larg.

Pentru o campanie de promovare eficientă, care îti vor fideliza clienții, încearcă să începi promovarea cu cel târziu două săptămâni înainte și cu butoane vizile call-to action pe website. Alte criterii esentiațe sunt asigurarea unui serviciu de găzduire potrivit, care să asigure o funcționalitate optimă a site-ului, să oferi livrare la timp a produsului, de preferință gratuită.

Lasa un mesaj