Importanta suportului tehnic in industria web hostingului

In era digitala, sub nicio forma nu poti subestima importanta suportului tehnic in industria web hostingului. In Romania cel putin, de mai bine de 10 ani, afacerile online continua sa creasca, dar si numarul dezvoltarilor de software. Odata cu acestea, numarul companiilor ce ofera servicii de web hosting este tot mai mare.

Afacerile online se desfasoara in toate domeniile de activitate si deservesc toate produsele, dintre import si export. La fel ca oamenii, afacerile online au, fiecare, nevoile si cerintele lor de la un web hosting. La randul sau, fiecare provider de web hosting ar trebui sa aiba capacitatea de a furniza servicii impecabile, care sa genereze cat mai putine probleme sau chiar deloc, in ceea ce priveste functionalitatea.

Din pacate, probleme apar inevitabil. Tocmai din acest motiv, este extrem de important ca providerul de hosting sa puna la dispozitie o echipa de suport tehnic cel putin la fel de buna si eficienta, ca produsul pe care il ofera.

Alegerea unui povider de hosting implica factori mai importanti decat spatiu, viteza sau limita de banda

Multa lume face o mare greseala atunci cand isi alege un provider de servicii de gazduire, ghidandu-se doar dupa cel care ofera cel mai mult spatiu si latime de banda, la un pret cat mai bun. Majoritatea utilizatorilor se ingrijoreaza doar de specificatiile pachetului de gazduire ales, mai mult decat felul in care providerul pune la dispozitia utilizatorului o echipa tehnica, gata sa solutioneze problemele intampinate. Asadar, un factor decisiv in alegerea providerului de hosting nu este doar produsul oferit, ci si serviciile aditionale, precum suportul tehnic.

De exemplu, daca alegi un provider de hosting care ofera gratuit produsul sau la un pret foarte mic, trebuie sa tii cont ca, cel mai probabil, vei beneficia de tehnologii si infrastructura de baza. General vorbind, daca iti doresti servicii de calitate – inclusiv suport tehnic, vei sti sa faci diferenta dintre preturi sau, dupa caz, sa platesti suplimentar pentru a beneficia de servicii premium.

De fapt, suportul tehnic face, fara dar si poate, diferenta dintre un provider de webhosting bun si unul standard. Din pacate, multi provideri nu investesc foarte mult in suport, pe principiul ca nu aduce profit companiei. Nu constientizeaza insa ca prin acest serviciu calitativ se pastreaza clientii actuali care, cu siguranta, vor recomanda serviciile si altora.

Importanta suportului tehnic in industria web hostingului

Un mare avantaj fata de competitori il au acei provideri de hosting care ofera suport tehnic prin mai multe metode si care ofera solutionare cat mai rapida posibila. Tocmai din acest motiv, este importanta alegerea unui provider potrivit – de exemplu, un timp mai indelungat pentru a solutiona problema poate fi in cazul in care providerul este un reseller, care trebuie sa contacteze suportul de la hostingul original.

Suportul tehnic este unul dintre cele mai importante elemente care stau la baza deciziei alegerii providerului de web hosting, deoarece abilitatea de a avea website-ul online cat mai repede posibil, in cazul unor eventuale probleme, este vitala pentru orice afacere online.

O echipa de suport tehnic de profesionisti este una din reusitele si avantajele MxHost. Oferim diverse metode de suport tehnic, precum tickete de suport, telefon, live-chat sau sectiunea de intrebati frecvente. Pentru o solutionare cat mai rapida, sistemul prioritar este cel de tickete de suport, disponibil 24/7. Fiecarei cereri i se aloca un numar unic si un status, ce poate fi urmarit din contul de client, sectiunea tickete de suport.

 

Lasa un mesaj