Magazinul tau online ofera credibilitate?

De ce magazinele online romanesti noi nu sunt atat de credibile pentru consumatori? Ce le lipseste? Desi piata online este in continua dezvoltare, clientii sunt usor sceptici atunci cand vine vorba despre un magazin online nou.

Pe langa campaniile de educare, blog, continut de calitate, webdesign, Social Media, SEO si produse calitative, mai sunt si alte cateva reguli standard de respectat, pentru cei ce-si doresc un succes comercial.

Totusi, magazinele online fac cateva greseli marcabile si sesizabile de consumator, greseli care le taxeaza veniturile proprietarilor de magazine online si duc la neincrederea potentialului consumator.

Prin urmare, iata cateva sfaturi utile pentru imbunatatirea experientei utilizatorului si pentru a creste credibilitatea in randul acestora, pe care orice magazin online ar trebuie sa le aiba:

Afiseaza programul de lucru – cu toate ca un magazin online poate fi accesat in orice ora a zilei, este important de afisat vizitatorilor intervalul orar la care poti fi contactat prin telefon pentru a solutiona diverse probleme. Daca nu afisezi asta, consumatorul va suna la orice ora, nu i se va raspunde la telefon si isi va pierde increderea in a mai cumpara.

Afiseaza capitatul social – potrivit legii, esti obligat sa afisezi capitalul social al companiei. Cu toate acestea, majoritatea afiseaza aceasta informatie doar in “Termeni si conditii”, unde citeste prea putina lume; pentru credibilitate, afiseaza aceste informatii pe o pagina usor accesibila.

Mentioneaza procesatorul de plata online – foarte putini clienti stiu faptul ca, in cazul unei tranzactii esuate, responsabilitatea este a procesatorului de plata, ci nu a magazinului online. Tocmai din acest motiv este indicat sa il afisati compania care se ocupa de retragerea banilor din cont, pentru a raspunde in cazul unor erori.

Afiseaza o adresa de e-mail si o persoana de contact unde isi pot adresa nemultumirile – este foarte important sa afisezi cel putin o adresa de e-mail sau numar de telefon. pentru “Customer Care”. Clientul trebuie sa stie cui se adreseaza cu exactitate in cazul in care un este nemultumit, pentru a se lua masurile necesare.

Creeaza o pagina de contact – pentru metodele de contactat creeazao pagina separata pe site, chiar daca numarul de telefon exista pe toate paginile. Aceasta trebuie sa cuprinda informatii despre firma care detine site-ul (nume, adresa, sediu, capital social etc), punctul de lucru, adresa de e-mail, numarul de telefon etc.

Pe langa cele mentionate mai sus, in cazul unui magazin online, Mxhost va recomanda instalarea unui certificat SSL. In calitate de comerciant online, esti responsabil de protectia datelor consumatorului, introduse pe site. Astfel, prin folosirea unui astfel de certificat, informatiile personale ale cumparatorului, precum numarul de card bancar, nume de utilizator sau parola, vor fi criptate, asadar furtul de identitate este diminuat iar clientii vor cumpara cu incredere, stiind ca datele le sunt protejate. Mai mult decat atat, instalarea unui certificat SSL a devenit indispensabila pentru motoarele de cautare.

Lasa un mesaj