Noile TLD-uri si influenta lor asupra SEO

Odata cu aparitia a tot mai multe TLD-uri, mediul online incepe sa-si schimbe miscarile si “sa joace altfel”. O intrebare frecventa, mai ales in randul developerilor, este cum afecteaza sau influenteaza noile extensii interogarea in motoarele de cautare.

Pana in prezent, Google sustine ca nu va preferentia vreo extensie de domeniu in defavoarea alteia, fie ca este vorba de TLD-urile clasice sau de noile TLD-uri si gTLD-uri. Acestea vor continua sa fie pur si simplu in topul motoarelor de cautare dupa relevanta si dupa cel mai bun rezultat.

Totusi, exista posibilitatea ca extensiile care reprezinta si un cuvant, o locatie sau o industrie, sa fie mai bine pozitionate, daca interogarea se face exact dupa acel cuvant. De exemplu, daca detii doua domenii – domeniu.ro si domeniu.restaurant, posibil ca domeniu.restaurant sa fie mai sus decat domeniu.ro, daca utilizatorul cauta aceste cuvinte in motorul de cautare.

De exemplu, sunt multi utilizatori care sustin ca, odata cu achizitia unei extensii noi care le reprezinta domeniul de activitate, au observat adesea ca paginile in motoarele de cautare sunt mai in top decat paginile cu extensia clasica la o interogare.

Prin urmare, odata cu prezenta noilor TLD-uri, posibilitatile pe internet devin enorme. Oportunitatile de business-uri online cresc foarte mult. Tototdata, apare si riscul de pierdere a brandului, motiv pentru care cei care isi doresc pastrarea brandului online, il inregistreaza cu cat mai multe extensii disponibile. Mai multe informatii despre influenta acestora pentru SEO, pot fi gasite aici. De asemenea, conform sondajelor de opinie, importanta si relevanta noilor TLD-uri capata amploare.

Astfel, ca o companie care cauta sa isi satisfaca clientii intr-o masura cat mai mare cu putinta, Mxhost ofera servicii de inregistrare a noilor TLD-uri, indiferent de extensie.

 

Lasa un mesaj