Practici de promovare SEO prin continut


In ciuda analizelor, informatiile se actualizeaza mereu in ceea ce privesc strategiile SEO si modul de a practica, pentru a atrage trafic din motoarele de cautare asupra continutului. Ca si noutate importanta, este de remarcat faptul ca retele de socializare au inceput sa conteze destul de mult.

Asadar, cum iti optimizezi continutul pentru a fi cat mai bun din punct de vedere Seo?

Majoritatea, omit sa admita faptul ca, acele persoane care le citesc continutul de pe site, sunt, intr-o mare proportie, aceleasi care cauta aceleasi informatii si in motoarele de cautare. Cu toate acestea, cum le faci sa ramana pe site-ul tau? Fa-i sa-si doreasca sa ramana.

1. Scrie continut original – este cel mai important aspect si cea mai relevanta practica din punct de vedere SEO. Scriind povesti originale si captivante, cititorii dor da share, ceea ce mareste posibilitatea de a atrage trafic. Acest lucru, duce la o mai una pozitionare in Google.

2. Cuvinte cheie si publicul tinta – cuvintele cheie pot, adesea, insuma mai mult decat intreg continutul. Prin intermediul acestora, este important sa stii carei categorii de public te adresezi. Sunt diverse tool-uri de cuvinte cheie care va ajuta sa generati cele mai bune cuvinte cheie,in functie de continut.

Un alt mod de a obtine audienta, tot pe baza cuvintelor cheie si a publicului tinta, puteti genera campanii, precum Google Adwords sau Facebook Ads. Aici, veti putea targheta continutul sa apara in functie de regiune, varsta, interese etc.

3. Titlul este cheia – titlul unui articol sau postare reprezinta, cu adevarat, cheia spre succesul continutului. Titlurile de senzatie, care nu au relevanta pentru continut, vor genera trafic pe moment, dupa care interesul va scadea drastic. Prin urmare, si pozitia in motoarele de cautare va fi joasa.

4. Continut de calitate – multi dintre cei care redacteaza continut se gandesc ca este suficient. Insa, cel mai adesea, calitatea bate cantitatea.

5. Optimizare atat la nivel de pagina cat si la nivel de platforma – prin meta-tag-uri sau meta-descriere, motoarele de cautare vor identifica cu usurinta pagina. Dincolo de tacticile implenetate la nivel de pagina, Seo on page, platforma pe care este construit site-ul trebuie sa fie optimizata din punct de vedere SEO pentru motoarele de cautare.

6. Obtine inbound link-uri – chiar daca ai un continut captivant, pentru SEO, ai nevoie si de inbound link. In ultimii ani, cea mai folosita metoda de a obtine astfel de link-uri sunt blogurile. De cele mai multe ori, blogurile clientilor pot aduce cea mai mare rata de satisfactie.

7. Social media – in ultimul timp, Google acorda o deosebita importanta paginilor de socializare. Din acest motiv, distribuie continutul pe cat mai multe retele de socializare, mai ales pe Google+.

Prin urmare, fiti mereu la curent cu cele mai noi practici si tendinte in materie de SEO, pentru a creste constant in motoarele de cautare sau cel putin pentru a va mentine pozitia.


Lasa un mesaj