fbpx

Prioritatea numărul 1 – suportul oferit

Mxhost Suport

De-a lungul celor peste 17 ani de activitate, MxHost a reușit se distingă pe piața de hosting din România prin calitatea serviciilor oferite precum și prin suportul tehnic și comercial de cea mai înaltă calitate. Experiența acumulată ne-a învățat fim receptivi la nevoile clienților noștri și facem totul cu seriozitate și profesionalism. Suntem conștienți de faptul asistența oferită clienților face diferența între branduri mai ales când interacțiunea are loc doar prin website și lipsește comunicarea directă care are loc într-un magazin.

De ce le place clienților asistența noastră? Pentru suntem aproape de ei, le oferim cea mai bună soluție posibilă probemelor cu care se confruntă, combinată cu timp de răspuns vertiginos și sfaturi suplimentare.

Ce ne ajută ne îmbunătățim serviciile? Feedback-ul de la clienți! În fiecare an suntem uimiți de recenziile pozitive primite și de fiecare dată reușim ridicăm ștacheta puțin mai sus.

Avem la un număr foarte mare de clienți activi și, pentru a le oferi ajutor acestora într-un termen cât mai scurt, echipa MxHost a implementat schimbări eficiente pentru a face din asistența oferită clienților o prioritate. Scopul nostru nu este trecem la noi actualizări de dragul schimbării, ci mai degrabă le abordăm pe cele existente pentru a găsi modalități mai bune de relaționa cu clienții.

Astfel, pe lângă sistemul tradițional de tichete de asistență, am hotărât oferim clienților o opțiune de live chat în stil messenger, care le permite clienților să ajungă direct la membrii echipei pentru rezolvarea problemelor, aceasta fiind cea mai bună modalitate prin care fie redus timpul de răspuns până la câteva minute sau chiar secunde. Prin intermediul serviciului de live chat clientii primesc cea mai buna soluție posibilă, combinată cu timp de răspuns aproape instant și sfaturi suplimentare. În medie, răspundem în mai puțin de 1 minut , astfel încât nimeni nu fie nevoit  aștepte mult.

În anul 2021 am avut o rată de satisfacție a clienților și a potențialilor clienți care ne-au contactat pe chat de peste 94%, dintr-un număr de review-uri de aproximativ 13.500, un rezultat spectaculos în orice tip de business care oferă servicii clienților, dar mai ales în industria de găzduire a site-urilor web.

Totodată, ne bucurăm fim contactați în cel mai ușor mod posibil pentru client, motiv pentru care am decis introducem Whatsapp și Facebook Messenger ca noi instrumente de comunicare. Fiind printre cele mai populare servicii globale de comunicare, ne-am gândit sunt șanse foarte mari ca și clienții noștri fie printre utilizatorii acestora. Având în vedere faptul că aceștia își doresc asistență rapidă, personalizată și eficientă când și unde au nevoie, am hotărât oferim și aceste modalități de a fi contactați, aplicațiile fiind familiare și confortabile pentru majoritatea utilizatorilor.

spunem un mic secret. Pentru , de regulă, adăugarea mai multor canale de asistență aduce o complexitate sporită pentru echipă, informăm că mesajele Whatsapp și Facebook Messenger ajung direct în căsuța de live chat, iar această super putere ne face rămânem la fel de eficienți, menținându-ne în același timp calitatea serviciilor.

Recunoaștem clienților le place intre în contact cu noi într-o varietate de moduri. Mulți preferă discute telefonic, altora le place intre discute pe chat, în timp ce unii trimit un tichet de asistență pentru a pune întrebări.

Indiferent de modalitatea în care clienții noștri interacționează cu echipa MxHost, aceștia au posibilitatea ulterior de a oferi un feedback care ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. Astfel, dacă clientul preferă ne contacteze telefonic, acesta este contactat ulterior printr-un apel telefonic automat și are posibilitatea de a oferi o notă de la 1 la 9. Acest aspect ne ajută ca, în situația în care primim un feedback negativ, facem verificări și să vedem ce putem îmbunătăți pentru ca fiecare client fie mulțumit.

De asemenea, după fiecare interacțiune cu suportul tehnic sau comercial printr-un tichet de asistență, recomandăm clientului lase un review prin care își împărtășească impresia despre experiența avută cu noi. Acest demers nu a trecut neobservat iar în anul 2021 am primit aproximativ 800 de review-uri Google și am reușit obținem o evaluare medie de 4.8 din 5 stele. Suntem mai mult decât încântați vedem în fiecare an reușim îmbunătățim ratele de satisfacție șiceea ce este cel mai important, calitatea serviciilor de găzduire web oferite.

Ce trebuie îmbunătățim?

Lucrăm din greu pentru a răspunde nevoilor specifice fiecărui client. Pentru a ne îmbunătăți constant și a fi mai buni, trebuie știm ce facem și ce nu facem bine în cel mai bun mod posibil. Recenziile oferite de voi cresc încrederea brandului în fața potențialilor clienți și ajută la construirea loialității pentru clienții existenți. mulțumim pentru feedback-ul oferit și pentru ne ajutați  ne îmbunătățim serviciile an de an.

Marile schimbări vin în anul 2022! Vom continua ne îmbunătățim serviciile și vom lansa altele noi atât pentru clienții existenți, cât și pentru cei potențiali și sperăm vom reuși depășim din nou așteptările.


Lasa un mesaj